Mijn lijst met blogs

dinsdag 12 maart 2024

Hello Kitty

Vandaag zomaar een serie kaarten die al heel lang geleden gemaakt zijn.
In het kader van gebruik wat je hebt, maakte ik deze kaartjes van Helle Kitty. Die zaten in een bijna kant en klaartje boekje en bleven maar liggen. Ik gaf er mijn eigen draai aan. Gebruikte eigen designpapier en papier uit het boekje.
Weten jullie dat Hello Kitty van varen houdt?
Hier zit Hello Kitty in het raam en bekijkt ze wat ze zoal buiten ziet.
Hello Kitty heeft zin in het voorjaar, ze heeft een tulpje in haar hand.
Hello Kitty is blij, want ik denk dat ze naar school mag, ze heeft haar potloodje al in haar hand.
Hier houdt ze weer een bloemetje vast
Wat een schatje he, met al die lieve kleine hartjes. 
Hello Kitty mag graag tekenen, Het liefste hartjes.
Dit zijn de oorspronkelijke kaartjes. Er lekker mijn eigen draai aan gegeven. Door er oa een tag van te maken. Nou deze dus nu ook allemaal gebruikt. Wat doen jullie met dit soort plaatjes? Laat je ze liggen, geef of gooi je ze weg? 1 ding weet ik nu wel dat ik dit soort boekjes niet meer koop. Gelukkig zijn er nog meiden die van Hello Kitty houden. Groetjes, tot donderdag met de wekelijkse kerstkaart.
Groet, Nelleke 

12 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

oh, die zijn erg leuk geworden ! mooi gemaakt
grtjs,martina

Irene zei

Ik smelt bij het zien van zoveel enige en vrolijke Kitty-kaartjes en ik weet zeker dat heel veel kleine meisjes er net zo over denken!
XxIrene

Femminde zei

Daar ga je kleine meisjes blij mee maken!! Hier kom ik er niet meer mee weg. Geen kleine meisjes post meer om te versturen. Ook de unicorns zijn bijna uit beeld.
Ik koop heel weinig plaatjes boeken mee. Probeer ook niet teveel bij de #A te komen want ik heb gewoon genoeg. Ik kan nog wel 10 jaar vooruit.
En je hebt het goed gezien. Het is de nieuwe kleine cirkelmal. Ik vond de grote wel mooi maar heb hem nooit gekocht omdat ik liever op kleinere kaarten werk. Blij dus dat deze nu uit is.
Fijne dag!!
Groeten van Femminde

Trijntje zei

Hele leuke lieve serie kaarten en labeltjes met Kitty., Groeten Trijntje

Kaartenkraam zei

Het zijn stuk voor stuk schattige kaarten en toch hartstikke leuk voor kinderen om te versturen!
Ik heb nog heel (veel te) veel plaatjes liggen, ik probeer op dat gebied niets meer te kopen en zeker geen boekjes meer maar soms kan ik de verleiding niet weerstaan om een knipvel te kopen omdat er zulke mooie of leuke afbeeldingen op staan.
Weggooien kan ik niet, dan geef ik ze liever weg.

groetjes van Ank

Diny zei

Wat een mooie serie Nelleke....heel erg leuk gedaan! Groetjes Diny

Angélique zei

Superleuke kaarten met die leuke plaatjes. Hello Kity valt ook bij veel grote meisjes in de smaak, net als Nijntje. Kant en klaarboekjes koop ik ook niet meer, heb er een paar, maar is niet mijn ding. Eigenlijk heb ik sowieso genoeg knutselspul, maar ja dan komen ze weer met iets uit dat onweerstaanbaar is en de berg groeit weer 🙈

alma.heijenk@gmail.com zei

leuke serie in het verleden heb ik de boekjes van Eline's baby wel gekocht en ook wel gebruikt maar deels ligt het er nog en komt af en toe van pas.
groetjes Alma

Henriët zei

Wat een vrolijke serie laat je vandaag zien.
Je hebt de bijna kant en klare kaartjes een hele mooie eigen draai gegeven.
ik koop dat soort boekjes niet. Blijft toch maar liggen.
Groetjes van Henriët

GerJanne zei

Hoi Nelleke,
begrijp ik nou goed dat je kaarten vermaakt hebt? Of zaten de Hello Kitty's op die manier in het boekje, zoals op de laatste foto?
Je hebt er in elk geval heel leuke kaartjes mee gemaakt. De tweede: volgens mij zit ze niet in het raam naar buiten te kijken, maar volgens mij staat ze op de foto met een Bossche Bol.
😉

Nancy zei

Hey Nelleke,
Ooohhh... Die zijn zo lief!
Zelf heb ik niks met Hello Kitty maar heb het altijd wel een grappig figuurtje gevonden.
Ooit een bakvorm van haar gekocht om met Eva in te bakken maar die ligt nog ingepakt, nooit gebruikt...
Maar jouw kaartjes zijn plaatjes... Daar ga je veel meisjes blij mee kunnen maken.
Liefs,
Nancy

GerJanne zei

Hoi Nelleke, nou moet het niet gekker worden!
Ik heb een hele reactie geschreven gisternacht en ik zie hem niet terug.
Ik schreef dat ik dacht dat nummer 2 niet in het raam zat te kijken, maar dat ze op de foto stond met een Bossche Bol.
Zo raar dat het niet gepubliceerd is!