Mijn lijst met blogs

zondag 31 maart 2024

Gast designer Knutsels en cadeautjes, 31 maart

Omdat ik 1 van de winnaars was bij de vorige challenge van Knutsels en Kadootjes, ben ik  vandaag gastdesigner voor hun nieuwe uitdaging. Er wordt een kaart gevraagd met een doorkijkje. De basis maakte ik bij GerJanne en thuis maakte ik deze af. Omdat ik in een lekkere flow zat, maakte ik er gelijk 2, dus over 2 weken laat ik weer een kaartje zien. Het papier is van de Action. Om het wat fleuriger te maken, stanst ik het van harte in het rood uit.
De naam Guus in donkerblauw en zijn leeftijd in zilver. 
Tot slot nog wat houten sterretjes.
Challenges:


Op deze foto zie je het doorkijkje wat beter. Om de kaart beter te laten staan, sneed ik 2 reepjes van 10cm en  vouwde deze dubbel. De uiteinden vouwde ik weer dubbel richting de bouw en plakte de twee buitenste reepjes op de kaar
Deze kaart is voor Guus, en is de komende week jarig. Dus die gaat richting Wijhe. Dit keer ziet 
GerJanne dus eerder als haar Guus, maar dat is nu eenmaal zo. Ik heb wat in het voren gewerkt voor de jarigen in april, omdat we eind april een week naar Denemarken gaan.
Groetjes Nelleke 


 

5 opmerkingen:

marja kenter zei

Goedemorgen. Wat een ontzettend leuke kaart heb je voor Guus gemaakt. Mooi dat dp met het rood.
Echt leuk gedaan Nelleke.
Wat leuk dat jullie naar Denemarken gaan. Daar horen we vast nog wel iets over.
Fijne dag en liefs

Daphne zei

Wat is dat rood erbij mooi, dat maakt het heel feestelijk. Goed bedacht, je kaart is nu zeker niet saai.
Met als je "steuntje" onderop de kaart, ook dat heb je goed bedacht.
Guus zal blij zijn met zijn kaart.

Henriët zei

Wat maakte je een mooie kaart voor Guus. Het rood springt er echt uit en geeft zo een mooi accent aan de kaart!
Wat een heerlijk vooruitzicht een weekje naar Denemarken.
Fijne Paasdagen!
Groetjes van Henriët

Claudia's kaartjes zei

prachtige kaart.
Je zou ook kunnen meedoen met je kaartje met onze challenge bij girlz creative crafts?

Creatieve Groetjes Claudia

Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
You tube:Claudia's Kaartjes
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas 
Girlz makes Guyz Cards
Girlz creative crafts
Creative sketchy girls

!neke zei

Helemaal leuk !!!!
groeten Ineke