Mijn lijst met blogs

maandag 1 april 2024

Gastdesigner 4 seasons

En daar ben ik vandaag alweer met een kaart. Dit keer ben ik gastdesigner bij de 4 seasons challenge blog, waar ik de vorige maand 1 van de winnaars was. Het thema voor de komende maand is: 1 april, kikker in de bil. Iets met kikkers dus. Dit keer eens geen kikker stans of plaatje van MD, welke ik al gauw pak, maar ik snuffelde tussen mijn plaatjes en vond een plaatje van Mireille welke ik wel kon gebruiken. Geprobeerd zo netjes mogelijk uit te knippen, daarna even met een zwarte stift rondom om het laatste wit weg te poetsen. Het papier had ik nog liggen van afgelopen woensdag voor het KKT, en paste er heel goed bij. Verder wit paars en kraft om het geheel wat pittige te maken. Er bleven wat bloemen over die ik uitknipte en maakte daar een setje van met uit gestanste blaadjes. De bloemen kregen witte hartjes die ik vervolgens bewerkte met stickles.                                      Tot slot nog een tekst erop. Deze kaart is al naar iemand gestuurd die wel een opkikker kan gebruiken.         
Challenge:                                                            http://creativesketchygirls.blogspot.com/: sketch
Vandaag gaan we met alle bewoners van de Parel en ouders een dagje uit. We gaan naar Corpus en maken een reis door het menselijk lichaam. We hopen op een mooie dag.
Groet, Nelleke 
 

12 opmerkingen:

Elle-Jeanne zei

Leuke kikker kaart Nelleke.
Fijne dag.
Groetjes Elle-Jeanne

alma.heijenk@gmail.com zei

prachtig kaartje, leuk plaatje ook.
fijne dag met elkaar.
groetjes Alma

Irene zei

Leuke gastdesignerbijdrage Nelleke en veel plezier met z'n allen in Corpus!
XxIrene

Femminde zei

Mooi dat paars bij kikker groen.
Leuk dat je GD was.
Fijne paasdag verder!!
Groeten van Femminde

Daphne zei

Wat geeft dat zwarte randje een mooi effect, ik durf dat nooit, maar zie nu dat het heel mooi is net schaduw.
Lief kaartje hoor.
Veel plezier vandaag, daar zou ik ook graag een keer maakte willen gaan, naar Corpus

Angélique zei

Een heel mooie kaart met kikker, heel netjes uitgeknipt dat plaatje.
Fijne dag vandaag!

Marfien zei

Grappig kaartje

Anoniem zei

Wat een leukerd Nelleke…gaaf in deze kleuren!
Een fijn dag gewenst met elkaar, leuk im dit te doen!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie opkikker-kaart in leuke kleuren Nelleke. Leuk dat je gast-designer mocht zijn. Niet verdwalen in dat lichaam hè LOL.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Oh even wennen aan het lettertype...Heb je dat sinds vandaag anders?
Je kaart is heel leuk! Dat paars is zo sprekend en mooi bij het groen.
Leuke kikker!

Colien zei

Wat een gezellige opkikker, leuk zo met het paars op de achtergrond!
Bedankt dat je gastdesigner wilde zijn op het 4 Season blog.
grtz Colien

Claudia's kaartjes zei

Super toffe kaart. Helemaal leuk. Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Creative Sketchy Girls.
Great card, love it. Thanks for joining us at Creative Sketchy Girls.

Creatieve Groetjes Claudia

Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
You tube:Claudia's Kaartjes
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas 
Girlz makes Guyz Cards
Girlz creative crafts
Creative sketchy girls