Mijn lijst met blogs

woensdag 5 april 2023

40 jaar getrouwd in 2 luik



Afgelopen vrijdag waren Peter en GerJanne 40 jaar getrouwd. Een mooi jubileum die ze met hun gezin gevierd hebben afgelopen weekeind.
Natuurlijk ging er donderdag een kaartje naar toe, en avonds appte ze me al dat ze de envelop had gevonden en die vrijdag ging openen. Inmiddels kent ze natuurlijk mijn handschrift wel. 😊
Bij de Egel begint vandaag weer een nieuwe challenge. Maak een 2 luik voor een kroonjaar of jubileum. Deze uitdaging was een mooie gelegenheid om voor hen een kaart te maken. 
GerJanne had mij een foto laten zien van de uitnodigingskaarten voor de kinderen. Daar zag ik dat ze rood en het hart van MD had gebruikt en dat was voor mij een reden om ook te doen. Ik gebruikte de tweeluik stans van SL. Ik had nog heel mooi dubbelzijdig papier liggen van Me to You:  With love. Het schattige beertje met hart stond op de voorkant en heb ik met het hart gebruikt. 40 heb ik uit rood papier met een stipje gestanst en er naast geplakt. Rechts verticale stempel, en de kleine 40 is van een handspons.
Hier zie je de kaart helemaal open geklapt. Ik zie nu wel kleurverschil, dat komt door de lichtinval.
Hier zie je de tekst beter op het rechter paneeltje en ook hoe mooi en fijntjes het designpapier is.
Van GerJanne kreeg ik een poosje geleden 2 kleine stansjes van NS. Ik dacht dat het een soort dolly was, maar op het kaartje daarvan wordt gesproken over bloemen. Daarom heb ik ze verwerkt al klein bloemetje op de kaart en in het hart van de bloem een klein hartje gedaan.
Tot slot nog wat zwarte pareltjes.
Challenge:
Groet, en tot morgen!
Nelleke 

 

15 opmerkingen:

alma.heijenk@gmail.com zei

een hele mooie kaart heb je gemaakt voor dit jubileum.
gr Alma

Irene zei

Zo sla je twee vliegen in één klap Nelleke, het jubileum van Peter en GerJanne en de nieuwe Egel-uitdaging, héél leuke en lieve kaart!
XxIrene

Daphne zei

Wat leuk om te vragen naar de uitnodiging en daar dan jouw kaart op te bezeren, dat is een goed idee.
Het is echt een kaart voor een zoveel jarig huwelijk.
Zo lief, met het hart en de beer wel.
Wat een mooie kleine bloemetjes zijn dit, die je maakte met de stans van GerJanne.
Leuke challenge.

Caroline Cards zei

Een mooie kaart voor het 40-jarig huwelijk!
Groetjes, Caroline

Nicolette zei

Een mooie kaart voor het bruidspaar.
Leuk dat je meedoet bij Kic.
Groetjes Nicolette DT

Claudia's kaartjes zei

das een leuke, mooi gedaan. zo leuk die kleuren
Stunning creation
Claudia

Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
http://creativesketchygirls.blogspot.be
http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
https://girlzcreativecrafts.blogspot.com
https://girlzcreativechristmaschallenge.blogspot.com/

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een prachtige kaart heb je voor GerJanne en Peter gemaakt Nelleke. Leuk om elementen uit de uitnodiging te gebruiken en rood is de kleur van de liefde dus heel leuk gecombineerd.
Lieve groetjes Miranda

Nancy zei

Hey Nelleke,
Wat een leuke kaart voor GerJanne en Peter!
Tof ook dat je ze meteen voor de uitdaging kon gebruiken.
Liefs,
Nancy

Diny zei

Prachtig kaartje heb je voor GerJanne en Peter gemaakt Nelleke!
Mooi in deze kleuren!
Groetjes Diny

Wilma zei

Dit is een MOOI felicitatiekaartje Nelleke waar GerJanne en Peter best wel blij mee geweest zullen zijn.....kan niet anders.
MOOI papier heb je gebruikt en ook een LIEF beertje.
Liefs, Wilma ☺☺☺

Henriët zei

Wat een mooie kaart voor GerJanne en Peter. Een heel liefdevol geheel.
Groetjes van Henriët

Angélique zei

Een heel mooie kaart, perfect voor de gelegenheid.

GerJanne zei

Hij is zo leuk! Ik had het gezien hoor, van die bloemetjes. Leuk bedacht dit, want ik dacht ook dat het wat anders was. En dat kleurverschil was me niet eens opgevallen! Hij staat hier in de kast te pronken.

Cora Schram zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Cora Schram zei

Dit is wel een hele leuke kaart geworden. En extra leuk, dat ik in de kleuren van GerJanne haar kaart is.
Ik houd van dat soort kleine details.
Groetjes Cora