Mijn lijst met blogs

maandag 3 april 2023

Baby nieuw begin

Wat geniet ik van het zonnetje! Vanmorgen waren we er aardig op tijd opgestaan omdat Wim naar Twello moest omdat hij toezichthouder is bij het verkeersexamen fietsen van groep 7.
Hij zei nog: dan kun je lekker naar je hok gaan. Nou nee, ik had andere plannen. gelijk oude kleren aan en wat klusjes doen. Zo heb ik inmiddels weer een zo goed als nieuwe friteuse, klaar voor gebruik als we zaterdag Wim en schoonzoon zijn verjaardagen gaan vieren. Gelijk de plek in de schuur waar de friteuses staat, schoongemaakt. Ons beddengoed hangt schoon aan de lijn te wapperen, wat wil je nog meer.
Straks lekker in de zon, met schoffel en hark door het grind weer netjes maken.
En als er nog wat tijd is vandaag, lekker aan de freubel.
Maar nu eerst genieten van een kop thee en een kaartje plaatsen.
Nu dan deze kaart. Zoals jullie weten prikt Thomas graag. Ook zaten er babykaarten bij de prikkaarten, die trouwens van MD zijn.  Vind ik het soms lastig om hier wat leuks van te maken, deze keer helemaal niet. Ik vond nog een uit gestanste slimline kaart in mooi stippelpapier van Eline. De kleur van het plaatje paste er precies bij. Het plaatje kwam op een ovalen stans met randje. Daaronder kwam een strook geprikt papier welke ik op donkerblauw papier matte.
Op de strook kwam een schattig rompertje met een wit gestempeld olifantje. Daaronder kwamen meerdere gestempelde olifantjes. De baby stans is denk ik van Decotime, maar dat weet ik niet zeker. Tot slot nog een paar hartjes, en maakte ik achter een standaard, zodat de kaart kan staan.
Challenges:
2 Sisters on the blog: slimeline met strepen of stippen
Net las ik dat ik bij Carlins kaartenparadijs gewonnen had met mijn gekleurde kaart. Toch wel blij en trots en motiveert om meer te kleuren. Ook de kaart voor Jelle verdiende een topplaatsje. En de kaart met de titel verrassing won bij de 4 seasons. Een leuke verrassing, en die volgen elkaar weer op. Hoe leuk is dat weer!
Geniet van  het mooie weer. Groetjes, Nelleke 

16 opmerkingen:

Femminde zei

Wat een toffe kaart weer Nelleke!! Leuk om zo met de prikkaarten toch nog wat leuks te maken.
En ja hier ook een wapperende was. En ja we mogen samen GD zijn bij 4 seasons. Nog gefeliciteerd met je toppertjes.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Marfien zei

Lief kaartje, leuk gecombineerd met het prikwerk

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een lieve babykaart Nelleke en het prikwerk van Thomas komt hier mooi bij uit. Heerlijk hé dat zonnetje, ik geniet ook met volle teugen.
Gefeliciteerd met al je toppertjes, dat is zeker heel leuk!
Lieve groetjes Miranda

Trijntje zei

Ach wat een lieve babykaart . Leuk met het prikwerk van Thomas. Groeten Trijntje

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een mooi babykaartje heb je gemaakt. leuk dat geprikte strookje er achter.
heerlijk eerst wat klusjes en dan nog tijd over om te freubelen...
ik mocht werken en hopelijk vanavond nog wat freubelen.
gefeliciteerd met je toppers.
gr Alma

!neke zei

Heerlijk alle weer aan kant !!!!
Je kaart is weer erg leuk !
En om een of andere duistere reden kom ik weer rechtstreeks op je blog !!!
Groeten Ineke

VoormeKaartje zei

Wat een mooie en lieve kaart. Gefeliciteerd met je toppers.

Henriët zei

Weer een heel leuk kaartje met de combinatie met het prikwerk van Thomas.
Groetjes van Henriët

Kaartenkraam zei

Wat een mooie babykaart en het prikwerk heb je heel mooi toegepast!
Gefeliciteerd met je top kaartjes.

groetjes van Ank

Caroline zei

Wat een mooi kaartje!
Dank je wel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
Groetjes Caroline DT

Caroline Cards zei

Een mooie babykaart met lief plaatje. Gefeliciteerd met je topplekjes!
Groetjes, Caroline

Anoniem zei

Heel lief babykaartje Nelleke…leuk gedaan! Leuk weer met het prikwerkje van Thomas.
Het was zeker genieten de afgelopen 2 dagen…bij ons in de tuin was het stikheet wel dus niet te lang in de zon gezeten, niet zo goed hè!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Elle-Jeanne zei

Lief schattig babykaartje Nelleke.
Groetjes Elle-Jeanne

Angélique zei

Een heel lieve kaart, Thomas is vast trots dat zijn werk op deze mooie babykaart is verwerkt.

GerJanne zei

Oh wat een leuke kaart is het ! Die olifantjes op een rij en op de romper! Heel leuk.
Ik moest lachen om je zo goed als nieuwe friteuse... natuurlijk: De frikandellen van Opa Wim!!

Nicolette zei

Een hele mooie kaart.
Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog.
Groetjes Nicolette DT