Mijn lijst met blogs

donderdag 20 april 2023

Uitdaging de Egel

Vandaag plaats ik 2x wat, nu de nieuwe voorbeeld kaart van de Egel omdat daar een nieuwe uitdaging start. Later op de dag komen de kerstkaarten aan bod. 
Voor de Egel  willen een kaart volgens een sketch zien met daarop zelfgemaakte  meerdere lagen bloemen.
Dit is mijn voorbeeld kaart. De sketch is een slime line model en leuk om te maken. Op mijn bureau ligt nog steeds geel gestipt en groen geblokt papier. Ik dacht dat het van SU was. 
De waterlelies van MD maar weer eens tevoorschijn gehaald, ik blijf ze mooi vinden. Het blad is een andere tint groen, om het geheel te breken. Lekker fris geel en wit  bij het geblokte groen. Het hart is heel donkergroen, net als de laag op de basiskaart. Nog een leuke stempel en wat glitters en meer is voor deze kaart niet nodig.
Ik wordt blij van al die frisse kleuren. Jullie ook?
Challenge:
Dutch Card Lovers : gele bloemen
Use Your Stuff: layers

Dit is de sketch die we willen zien. Deze mag gedraaid of gespiegeld worden.
En deze prijs is er voor de winnaar. Echt een prijs voor de boekenwurmen onder ons,
Het fietsen was leuk gistermiddag, het was een kort rondje, daarna nog gezellig koffiedrinken in de huiskamer.
Tot straks, Groet, Nelleke 


13 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

deze is erg leuk geworden ! mooi
grtjs,martina

Daphne zei

Mooi.
Het blijft vrolijk bij jou, met het geel.
Leuk zoals je de bloemen hebt opgebouwd.

Anita van Deur zei

Heel mooi en fris kaartje prachtige bloemen.

Irene zei

Wat een schitterende bloemen, zo leuk op de groene ruit!Ik geloof bij DCL.. challenge met gele bloemen, meedoen Nelleke!
XxIrene

alma.heijenk@gmail.com zei

hele mooie kaart in frisse voorjaarskleuren. top
gr Alma

Henriët zei

Een hele mooie kaart met deze leuke bloemen. Daar word je inderdaad vrolijk van!
Groetjes van Henriët

Nicolette zei

Een hele mooie kaart. Ik heb l een kaart gemaakt met de leuke sketch.
Groetjes Nicolette

Trijntje zei

Leuke kaart met deze gele bloemen. Groeten Trijntje

Marjan zei

Zeker een frisse kaart met de mooie tulpen bloemen en ruitjes gecombineerd! Fijn dat je meedoet met DCL, dank je wel Nelleke!

Nicole Parmentier zei

Wat een heerlijk fris lentekaartje! Dankjewel voor je bijdrage aan onze Dutch card Lovers challenge.

Ellen zei

Nog zo'n mooie kaart met gele bloemen Nelleke, je bent lekker op dreef...! Bedankt voor het meedoen met DCL. Groetjes Ellen.

nicolevb zei

Wat leuk zo met de groene plaid erachter . Erg leuk

anja curvers zei

Mooie bloemen met die leuke plaidachtergrond. Fijn dat je meedoet bij DCL