Mijn lijst met blogs

vrijdag 7 april 2023

Borduren

Met Pasen stuur ik geen kaartjes. Wel vind ik het leuk om wat lente kaartjes te maken. Borduren mag ik graag doen, en omdat ik het ei heb heb ik dit schattige kuikentje geborduurd. Ik heb een kaart gemaakt naar de sketch op Facebook van de Egel. Erica maakt elke maand een sketch en daar werk ik graag mee. Papiermerk weet ik niet meer, gekregen. Daar  effen papier bij gebruikt. Onderaan het groene, heb ik een grasrand gemaakt met madeliefjes en een lammetje. Ik heb er dus een felicitatie kaartje van gemaakt voor een dame die 90 is geworden. En dat kan helemaal in deze tijd.
Challenges:
Creative Crafting Uncles: lente of Pasen
Facebook: de Egel extra: sketch
Een fijne dag vandaag, dat gaan wij er ook van maken.
Groet, Nelleke 

12 opmerkingen:

Ellen zei

Wat een schattig kaartje Nelleke, hier word je toch vrolijk van…leuk met het borduurtje erbij!
Jij ook een leuke dag en fijne Paasdagen!
Groetjes Ellen

VoormeKaartje zei

Wat een leuke kaart. Een heel fijn weekend.

Daphne zei

Wat schattig.
Dames van die leeftijd zijn vaak heel erg blij met zo'n kaart, helemaal omdat er zoveel liefde en handwerk in zit.
Hierop kreeg je vast een lange reactie!

Sarah zei

Leuke lentekaart. Mooi borduurwerk! Gaat de dame zeker appreciëren!

lenywim35 zei

Hallo Nelleke. Het is weer gelukt. Geen kaart natuurlijk, maar wel een blogstukje met een voorjaarsfoto.
Ik ben iedere keer benieuwwd of het oook op mijn blog komt.
Mijn fotoos zijn bijna allemaal verdwenen. Maar volgende week komt Carla thuis uit Spanje en die zal er hopelijk wel raad mee weten. (In de cloud ) staat er ergens. Maar wie dat heeftgedaan ????Ik weet t niet. Net zoals ik ook niet weet, waarom terwijl ik zit te typen het licht van deaptop aan en uit gaat. Veel groeten van Leny

Anoniem zei

Van harte gefeliciteerd met Wim, ik las bij GerJanne dat hij jarig is. Dus nogmaals een gezellige dag!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Angélique zei

Een heel mooie voorjaars-felicitatiekaart, lief met die jonge dieren.

Henriët zei

Een echte voorjaarskaart. Leuk gedaan.
Groetjes van Henriët

LisannesKaartenhobby zei

Een lieve en mooie voorjaarskaart heb je gemaakt! Erg leuk met dat mooie geborduurde ei erop: brengt mij op een idee: heb ook nog zo'n geborduurd ei onafgewerkt liggen met een Paashaas erop. Misschien morgen toch nog maar even afmaken last-minute voor Pasen... Voorjaarskaarten blijven leuk in die zachte, vrolijke kleuren

Hobbygroet,
Lisanne

Cora Schram zei

Wat een schatje is deze kaart. Ik werd er vrolijk van. Groetjes Cora

Imke zei

Thanks for joining our "Spring or Fall" Challenge @ Little Red Wagon with this lovely card and we hope to see you back again soon.

Imke MY CRAFTY PLACE

Helen zei

So sweet - love your cross stitching.

Thanks for sharing it with us at the Critter Crazy Challenge.

Helen x
DT