Mijn lijst met blogs

zaterdag 22 april 2023

Coosa stempels

Vandaag 3 kaarten die ik met de stempels van Coosa maakte. Vorig jaar kocht ik een aantal van deze stempels in de opruiming. Voor deze kaarten heb ik de keuze gemaakt om ze op wit papier te stempelen en te kleuren met mijn kleurpotloden. Daarna gebruikte ik het kader van het letterbord van MD, daar paste de afbeelding net achter. Bij deze heb ik gekozen om een groen kader te gebruiken. Verder heb ik er alleen wat glitters opgedaan.
Challenges: 
Deze roos vind ik zelf heel erg mooi in combinatie met de tekst. Hier kwam een roze kader omheen om de rozen nog eens extra te benadrukken.
Hier weer andere kleuren voor de kolibrie gebruikt en daardoor ook een andere kleur kader.
Het was leuk om op deze manier kaarten te maken. Ik denk dat ze ook heel mooi passen op een inkt achtergrond. 
Challenge: 
Daring Cardmakers: birds of feather
Een fijne dag vandaag. Wim is veel op pad dit weekeind, dus ik weet wel wat ik dan ga doen! 
Groet, Nelleke 

10 opmerkingen:

Marfien zei

Leuke kaarten met deze stempels en mooi ingekleurd. De middelste heb ik ook, die heb ik op donker karton met gouden tekst gemaakt (en goud embossingpoeder)

!neke zei

Prachtige kaarten!!!!!
Groeten Ineke

Angélique zei

Heel sierlijke kaarten, prachtig gedaan!

Diny zei

Wat een prachtige serie is dit Nelleke!
Groetjes Diny

Scraptastisch zei

Prachtige kaarten Nelleke deze stempels maar vaker gebruiken want ze zijn erg mooi!!! Ik denk dat je wel lekker aan de hobby gaat!
xx Gerie

Sarah zei

Mooie reeks. De laatste mag ik in het echt bewonderen, dank je wel. Ik vind hem heel mooi! X

Aartje zei

Wow, Nelleke. Dit zijn werkelijk schitterende kaarten. Prachtig en stijlvol.
Groetjes Aartje

Daphne zei

Dat zijn mooie stempels zeg.
Ik vind de grote teksten heel erg mooi, in combinatie met de gekleurde afbeeldingen helemaal.
Het kader heeft iets moois, het is nu net een schilderijtje.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw wat een mooie stempels Nelleke en je hebt er een prachtige serie kaarten mee gemaakt. Leuk om ze " in te lijsten".
Lieve groetjes Miranda

Leslie Miller zei

Oh, how beautiful your birds are! The flowers, too, but the birds take my breath away. Thank you so much for sharing with us in our Things that Fly challenge at Double D!