Mijn lijst met blogs

zondag 30 april 2023

Niet perfect is ook goed


In mijn concepten staan nog het 1 en het ander. Daarom laat ik nu 3 boekenleggers of tags zien, net hoe je het maar noemen wilt.
De eerste 2 heb ik gemaakt als afscheid aan de cliënten vorig jaar en is op hen van toepassing. 
De basis is met ecoline gemaakt, stempels, bleekwater tekst, glitter en knoop. 
Deze was voor de voorzitter van de raad, daarom staat de hamer erop.
Deze tag hetzelfde verhaal met een mooie stempel van de brug en molens op de achtergrond. Deze was voor iemand die veel meer kon dan hij eigenlijk liet zien.
Ik hou ervan om met dit soort materiaal te werken.
Dit mooie plaatje zat achterop een mooi vel geel wit gestipt papier van de boekenvoordeel welke ik kreeg op de beurs. Deze op een lichtblauwe tag geplakt. Bovenaan een stukje rood en tule door het gat. Mooi om voor dit soort dingen te gebruiken. Een lekker snelle kaart.
Deze is naar een ernstig ziek meisje gegaan, waarvoor ik een oproep op facebook zag.
Zo weer 1 minder in concepten, nog heel veel te gaan.
Fijne dag vandaag en geniet van het zonnetje. Wij hopen straks even op de fiets te stappen.
Tot morgen, dan ben ik er weer.
Groet, Nelleke 
 

 

9 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Ik begin inkt ook steeds meer te ontdekken het is zo leuk om te doen en
oneindig veel variaties en kleuren. Jij speel ook graag met inkt en deze
labels vind ik super Nelleke! Geniet van je fietstochtje, ik wil morgen een
rondje maken voor de tulpen gekopt worden, ga straks naar mijn werk maar geniet
er wel van dat het zonnetje zo lekker schijnt!
xx Gerie

Marfien zei

Vrolijke boekenleggers, je brengt me op een idee . . .

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke tags/ boekenleggers Nelleke. Mooi zoals je met inkt en stempels gewerkt hebt en dat plaatje is ook té leuk om niet te gebruiken.
Lieve groetjes Miranda

!neke zei

Wat een leukerds !!!
Groeten Ineke

Sarah zei

Deze zijn leuk! Vooral de verhalen erbij. Boekenleggers zijn altijd handig. Ik ben er aan het stippen 😉

Anoniem zei

Deze zijn echt leuk Nelleke, ook de kleuren zijn lekker fris bij elkaar, leuk gedaan!
Je zal vast lekker gefietst hebben met dit mooie weer…eij hebben lekker gewandeld!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Angélique zei

Heel mooie boekenleggers, vooral de persoonlijke heb je prachtig gemaakt. Ik denk dat ze nog heel lang bewaard en gekoesterd worden.
Het weer was echt heerlijk, perfect om buiten te zijn.

GerJanne zei

1 minder in concept? Dit zijn er 4! En ze zijn zo leuk en persoonlijk gemaakt! Volgens mij heb je me een heel stapel laten zien toen je ermee bezig was.
Wij hebben een groot stuk van het nieuwe Klompenpad gelopen vandaag. Vanuit huis, dus daarom wat ingekort. Mooi!

Angela zei

Prachtige labels Nelleke! Schitterende vrolijke kleuren heb je gebruikt!