Mijn lijst met blogs

woensdag 19 april 2023

Sketch op facebook

Maandag zag ik bij Suzan op facebook een leuke sketch. Het leuke gestipte papier lag op mijn bureau om verwerkt te worden. Er lagen ook wat oude kaarten bij dat papier en deze afbeelding trok naar het papier. Het was een vaas met bloemen maar daar zie je nu niets meer van. Omdat er blauw in de bloemen zit, heb ik blauw effen papier erbij gebruikt en gebroken wit. Ik werd er helemaal blij van. De mooie stans van MD gebruikt en de bijpassende bloem. De bloem kreeg nog een hart van geel. wat dots en tekst op de kaart en meer heeft deze niet nodig.
Soms kun je erg worstelen met een kaart, dat was bij deze helemaal niet.
Geniet van het mooie weer, ik ga vanmiddag op de fiets naar Apeldoorn, kijken of Thomas te porren is om een rondje te fietsen. En anders heb ik een mooi tochtje gemaakt.
Groetjes, tot morgen dan heb ik weer kaarten om te laten zien. 
Nelleke 


10 opmerkingen:

Irene zei

De kleuren springen me tegemoet, zó gezellig dat vrolijke geel bij het blauw! Als je wind mee hebt ben je in recordtijd in Apeldoorn 🤣, fijne dag!
XxIrene

Ellen zei

Wat een mooie vrolijke kaart laat je zien Nelleke, hij is misschien voor DCL ook te gebruiken met de gele blommen.
Groetjes Ellen

Anoniem zei

Je doet al mee zag ik!

Scraptastisch zei

Hele mooie kaart Nelleke!!! Ik stap vanmiddag ook op de fiets, eerst knipbeurt.
Fijne dag vandaag,
xx Gerie

marja kenter zei

Ik vind het een hele leuke, gezellige kaart. Leuk is dat hè als het zo goed lukt, dan ben je zo lekker bezig.
Fijne dag, ik hoop dat Thomas ook zin heeft om te fietsen. Veel plezier dan maar.
Liefs en groetjes

alma.heijenk@gmail.com zei

prachtig, wat een mooie kleurrijke kaart.
het is prachtig weer voor een fietstochtje. geniet er van
gr Alma

Angélique zei

Een heel fleurige kaart, alles past mooi bij elkaar.
Veel plezier vanmiddag, hopelijk lukt het om samen te fietsen.

VoormeKaartje zei

Wat een prachtige kaart. Leuk hoe je de sketch heb gebruikt. En zulke mooie kleuren. Een fijne middag. Hopelijk kunnen jullie lekker samen een stukje fietsen. Het is nu zulk heerlijk weer.

Angela zei

Prachtige kaart Nelleke! Leuke stans en bloemen van MD.... moet ik ook nog ergens hebben liggen.
Het is inderdaad heerlijk fietsweer. Hopelijk blijft het voorlopig zo!

Daphne zei

Heel herkenbaar, dat je zelf soms heel blij kan worden van een kaart die je zelf gemaakt hebt, ik heb dat ook wel eens.
En bij deze kaart kan ik het mij goed voorstellen, want het is een hele mooie.
Ik denk dat het door het geel komt, dat is een vrolijke kleur, helemaal in het voorjaar.
En? Wilde Thomas fietsen?