Mijn lijst met blogs

dinsdag 4 april 2023

Voor een 75 en 60 jarige

Een paar weken geleden maakte ik deze basis kaarten al. Best wel makkelijk als je er wat nodig hebt hoef je ze alleen maar aan te kleden.
Zo ook deze kaart voor Johan, de man van Nancy die vorige week 60 is geworden.
Ik besloot de grote cijfers voor deze kaart te gebruiken, Nancy vroeg namelijk of het getal 60 erop kon staan. Ik zocht bijpassend lichtblauw en vond bij toeval de binnenkant van een envelop wat al jaren in ene la ligt. Ik vond het de kaart fris maken en gebruikte dat. De tackel die al gekleurd klaar was mocht op de kaart, al heb ik zijn achterste eraf gesneden en binnenin de kaart geplakt. 
Geen idee of Johan van honden houdt eigenlijk....
Wel schreef Nancy dat hij van de kust houdt, en daarom het ankertje wat deels gekleurd was, op de kaart geplakt. De tekst is van Pronty.
Challenges:
De schoonvader van onze zoon is 75 geworden. Ik maakte een kaart wat op hem van toepassing is. Hij woont buitenaf en heeft een tuin. De vogels vliegen af en aan over het erf. Ook mocht het tuingereedschap niet ontbreken.
Het is een blokje waar ik graag mee werk, en is al behoorlijk geslonken.
Een fijne dag vandaag, dan ben ik er weer met een voorbeeldkaart voor de Egel, want daar begint morgen weer een nieuwe uitdaging.
Groetjes, Nelleke 
 

10 opmerkingen:

Irene zei

Ze zijn super voor de mannen met het kroonjaar Nelleke, gaaf papier en toffe details! Die honden wil ik graag een keer stempelen als je café weer open is 😉😊.
XxIrene

karin zei

Heel mooie kaartjes Nelleke. Mooi dessinpapier heb je gebruikt en de grote cijfers zijn echte blikvangers.
Groetjes,
Karin

Nancy zei

Hey Nelleke,
Dit zijn twee hele mooie cijferkaarten in super mooie kleurencombinaties!
Die gaan blij ontvangen zijn!
Liefs,
Nancy

marja kenter zei

Twee prachtige kaarten Nelleke.
Fijne dag en liefs

Henriët zei

Mooie mannenkaarten waar de leeftijd niet te missen is.
Leuk om te lezen dat jij ook basiskaartjes op voorraad maakt. Inderdaad erg handig.
Groetjes van Henriët

Nicolette zei

Ze zijn alle 2 erg leuk.
Dankjewel voor het meedoen bij KIC.
Groetjes Nicolette DT

alma.heijenk@gmail.com zei

alle 2 erg leuk geworden. die lange teckel... zo grappig.
gr Alma

Daphne zei

Ze zijn beide een leuk.
Ik vind het echte mannen kaarten.
Leuk, die teckel, ik als je niet van honden houdt is dit toch wel heel leuk op een kaart.

GerJanne zei

Allebei heel mooie kaartjes! Toevallig staat er op de kaart voor Johan bij mij ook een hond ;-)
En die voor de schoonvader van je zoon is ook heel mooi! Dat papier slinkt hier ook! Geeft niets er komt vanzelf wel weer mooie papier uit....

Nancy Soetaert zei

Nelleke, heel mooie kaarten, deze met de 60 hangt hier aan de kaartendraad te pronken, Johan was er heel blij mee!
Dankjewel hoor!
Groetjes
Nancy