Mijn lijst met blogs

dinsdag 16 mei 2023

Bedankt

De laatste weken ben ik resten aan het wegwerken. Deze kaarten zijn van papier wat over was van een workshop bij Dora al heel wat jaartjes geleden. Het papier is zo mooi dat het jammer is dat het blijft liggen. Eenmaal bezig ben ik altijd weer verrast hoeveel kaarten je er nog van kan maken.
Deze kaart is als bedankje naar Marleen gegaan. Ik had wat stansjes en stempels van haar gekocht. Later kwam ik er achter dat er bij een stans ook nog stempeltjes hoorden en die stuurde na vraag van mij dan ook gelijk op.
Ik vond een bedankje op zijn plaats en maakte dit kaartje voor haar en gebruikte een stans die ik van haar overkocht. De kaart spreekt verder wel voor zich. 
Challenge:

Er was nog papier over voor nog een kaart. Daar zocht ik effen kleuren bij en maakte de kaart volgens een sketch.
De tekst is van Coosa en is als knipoog bedoeld aan mijn zoon, die in juli 40 wordt.
Nog wat radartjes om het wat te breken, en dat past wel bij hem.
Hij heeft iets met auto's en fietst veel.
Challenges:
Ook deze kaart is een mannenkaart geworden, voor Jan zoals jullie lezen. Hier kon ik 2 reepjes zo in elkaar leggen dat het 1 geheel is geworden, zoals volgens de sketch.
Het lichtgroene door de embossing mal gehaald en nu de achterkant gebruikt. Verder spreekt de kaart  voor zich.
Challenges:
Van het aller, aller laatste reepje maakte ik deze tag. Ook dat spreekt wel voor zich.
Het was weer supergaaf om deze serie te maken.
Groetjes, en tot een volgende kaart.
Nelleke 

 

15 opmerkingen:

GerJanne zei

Wat leuk allemaal! En je weet dat ik dat papier ook nog heb. Ik weet waar het is en ik ga er ook eens mee aan de slag. Inderdaad jammer om het niet te gebruiken. Ze zijn allemaal mooi, en leuk dat je ook voor ons aan de slag bent gegaan voor K&K! Dank je wel voor het meedoen.

Anoniem zei

Dit ziet er erg leuk uit Nelleke…het is ook echt mannenpapier vind ik! Heerlijk om zo lekker op te ruimen.
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Josje zei

Leuk die kaarten van al het rest materiaal het is ook zonde om het te laten liggen
Groetjes Josje

JoAnn zei

Cute card with all the cog wheels. Thanks for joining us at Seize the Birthday.

Angélique zei

Je hebt de resten mooi verwerkt en je kon het nog mooi combineren met diverse challenges ook. Het zijn heel leuke kaarten geworden.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Gaaf om te maken maar ook heel gaaf om naar te kijken Nelleke. Wat een mooie kleuren heeft dat streepjes papier en je hebt er mooie kleuren en materialen bij gezocht vind ik. Toffe creaties, stuk voor stuk.
Lieve groetjes Miranda

Dena J zei

Beautiful use of color in your card! Thank you so much for sharing at Atlantic Hearts Sketch Challenge.

Daphne zei

Wat zijn ze leuk geworden.
De kleuren heb je heel goed bij elkaar gezocht.
De 2de heeft een leuke tekst, "Boys will be boys", grappig met de leeftijd erbij.

Ela zei

Prachtige kaarten met het restpapier. Het zijn er nog een flink aantal geworden. Groetjes Ela

alma.heijenk@gmail.com zei

wat zijn ze leuk geworden! altijd fijn om oudere spulletjes op te maken.
gr Alma

Polly zei

Fabulous masculine card! Love all the cogs! Thanks for joining us at Try Stampin' on Tuesday!

marja kenter zei

Zo leuk is dat papier. Het is van een keer waar ik ook bij was en ik heb de resten ook heel zuinig bewaard. Af en toe gebruik ik er iets van. Mooie dingen heb jij er mee gemaakt. 👍
Fijne dag verder en liefs

Donna Scholz zei

Nelleke, your son will LOVE your birthday card! Those stripes and gears are perfect for a guy who loves mechanical things!! I really like how you pulled the colors for your panel, sentiment, and gears right from the background paper... it really pulls the card together nicely. Thank you for sharing your card and talents with us at Try Stampin' on Tuesday!!! -Donna

Brandi zei

Very pretty card, I love it! Thanks for playing along with Atlantic Hearts Sketch Challenge (AHSC).

Brandi R.
DT member AHSC
crzy4scrapbooking.blogspot.ca

Gerrina zei

Leuke kaarten! En dat met restanten... Ik zag die voor je zoon in de gallery van TIME OUT! Leuk dat je die daar laat meedoen! bedankt! Groetjes, Gerrina