Mijn lijst met blogs

maandag 15 mei 2023

Verjaardagswensen

Vanmorgen zag ik dat vandaag de reminder is van 4-seasonschallenge en niet morgen wat ik in de agenda had staan. Nu dan ook mijn reminder. Deze kaart lijkt wat op de eerste, maar heeft heel andere kleuren als de eerste. De bloemen heb ik met waterverf gemaakt toen ik op een kletseldate was bij GerJanne. De sketch is makkelijk om mee te werken en daar gebruikte ik het mooie papier van SL voor.
Een blauwe banner en die kleur blauw komt ook weer voor in het vlindertje bovenaan.
Meer valt er niet over te vertellen, kijk vooral bij de 4-seaonschallenge en doe mee.
Vanmiddag even mijn knutselkamertje in, weer zin in, ook al genoten van het prachtige weer.
Groet, Nelleke 


 

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooi kaartje Nelleke en je bloemen zijn goed gelukt!
Geniet in je kamertje, groet Ellen
Ellen’s Greetingcards

Marfien zei

Leuke kaart, vind het ook een prettige schets om mee te werken. Je kaart van gister was ook al zo fleurig, blijft langer goed als echte bloemen en ze hoeven geen water :-)

Trijntje zei

Hele mooie kaart . Leuke bloemen en een mooie schetsuitwerking. Groeten Trijntje

alma.heijenk@gmail.com zei

mooie uitwerking van de sketch en je kaart van gisteren is ook lekker fleurig.
gr Alma

Henriët zei

Wat een leuke kaart. De bloemen met waterverf zijn erg goed gelukt en met de sketch heb je er iets moois van gemaakt.
Groetjes van Henriët

karin zei

Mooie kaart met de prachtige bloemen erop.
Groetjes,
Karin

GerJanne zei

Jaaaa.... die bloemen moet ik ook nog verwerken op een kaart! Is ook zo...Jouw voorbeeld reminder is heel mooi! De sketch vind ik ook super!

Angélique zei

Een leuke kaart. De bloemen heb je h3el mooi gemaakt, echt de blikvanger op je kaart.

Daphne zei

Wat zijn de bloemen goed gelukt!
Ik dacht even dat ze gestempeld waren.
Mooie kleuren heb je gebruikt voor deze kaart.
Ik ga ook nog meedoen want ook deze challenge vind ik erg leuk.