Mijn lijst met blogs

zondag 28 mei 2023

Zeezicht


Een tijd geleden kreeg ik deze stans van GerJanne. Hij is van de Action. Daar moest natuurlijk wel een kaart mee gemaakt worden. 
Het was even goed kijken hoe en wat te stansen en uiteindelijk heb ik er 2 kaartjes van gemaakt. Op de basiskaart plakte ik designpapier van MD. Verder zocht ik er mooie bijpassende effen kleuren bij voor de afbeelding. Leuk om te doen. De stempel happy birthday weet ik zo even niet waarvan die is.
Ik maakte nog een 2e kaart in net iets andere kleuren. Het spreekt wel vanzelf.
Deze kaarten doen mee met de Facebook pagina van Suzan, waar ze een maritieme kaart vragen.
Fijne Pinksterdagen allemaal. Wij halen Thomas vanmorgen op voor een dagje thuis. Misschien vanmiddag nog even op pad, maar ik weet ook dat het de laatste voetbalwedstrijd van dit seizoen is….. we gaan het zien. Zo wie zo doen we het rustig aan vandaag. Zelf druk geweest om de schuur op te ruimen en het wat gezelliger onder het afdak te maken. Want komend weekeind hebben we feestjes thuis en vieren dat in 2x. 
Groet, Nelleke 


 

11 opmerkingen:

Henriët zei

Wat een vrolijke, maritieme kaarten. Op en top zomer zo op je blog.
Fijn weekend!
Groetjes van Henriët

Sarah zei

O... Een zonnetje... Leuk, elke zon geeft me moed. Toffe kaarten, ik denk dat ik de mallen ook heb liggen (ongebruikt). Fijn weekend x

Daphne zei

Deze stansjes heb ik ook al een paar keer in mijn handen gehad, maar kocht ze niet, je kan niet alles kopen zeg ik dan.
Maar jij hebt ze gekregen!! Hoe leuk is dat.
Je maakte er 2 leuke kaartjes mee, passen helemaal bij het mooie weer wat we nu ineens hebben.
Jullie ook fijn weekend, kijk gewoon wat er op je pad komt en waar iedereen zin in heeft, heerlijk toch, zo'n dagje.

Elle-Jeanne zei

Leuke zomerse kaarten Nelleke.
Fijn weekend.
Groetjes Elle-Jeanne

Anita van Deur zei

Deze is ook leuk en zo vrolijk.

Hobby Hoogland zei

Twee leuke kaartjes.
Ook voor jou gezellige pinksterdagen.
groetjes Marjan.

Angélique zei

Heel leuke kaarten, erg zomers.
Een fijne zie-maar-wat-het-wordt-dag.

Anoniem zei

Je kaartjes zijn heel leuk geworden…ik heb ook zo’n stans gekocht bij de A, heel leuk om te doen al vind ik de stukjes wat klein dus priegelen! Ik kocht de skyline stans!
Leuke dagen gewenst met Thomas ook thuis!
Vannacht logeerde Max bij ons en toen ze hem kwamen halen vandaag eerst samen geluncht, was gezellig!
Morgen gaan we met zn allen naar de Italiaan, ook weer leuk!
Straks weer aan de asperges 🥳
Wat raar dat jij mijn posts niet ziet, GerJanne zei dat ook al 🤷‍♀️
Lieve groet Ellen
Ellen’s Greetingcards

Marfien zei

Vrolijke kaartjes en ik wens je ook een vrolijk feest, geniet er van

bolletjelucky.blogspot.com zei

Twee mooie maritieme kaarten heb je met die leukemstans gemaakt Nelleke.
Lieve groetjes Miranda

Trijntje zei

Wat twee leuke kaarten met deze stans. Als je het eenmaal weet is het te doen… je vroeg naar de foto boven aan mijn blog.? Dat is achter onze tuin. Het heggetje,sloot en dan de koeien. Zo leuk als ze er zijn. Maar nu zijn ze weer weg…. Het gras zal er een deze dagen ezel af gaan…. Wij zitten altijd fijn in onze keuken met dit uitzicht…. We genieten ervan. Jullie ook nog een fijne dag. Groeten Trijntje