Mijn lijst met blogs

woensdag 31 mei 2023

Kleurenkaartteam: Mauve en Goud


2 Pinksterdag was het tijd om met de kaarten voor het Kleuren kaartteam aan de slag te gaan. 
Bij Shoeby, waar Thomas kleding koopt, kreeg hij bij een bestelling  een kaart met een tekst: here for you erop. Hij kreeg er 2 en ik dacht daar kan ik wel wat mee. Bij de vorige maand probeerde ik de eerste kaart maar die verdween in de prullenbak. 
Nu dus in de herkansing. Ik had wat sketches bij elkaar gezocht en gebruikte die voor deze kaart. Deze is van AHC(526)  en is inmiddels afgelopen. Het papier is van Maja Design, ook nu zette ik de randen aan met donkergrijs. De kaart werd gestanst met een sierrand, daaronder kwam goud papier. De vlinder lag er nog van de liftchallenge en kon mooi gebruikt worden voor deze kaart. Ik had er namelijk 2 gemaakt, 1 zwart en 1 donkergrijs. Tot slot wat kleine pareltjes. 
Toen ik papier zocht kwam ik ook dit papier tegen van Maja Design. Daar kon ik wel wat mee. Het zijn niet de gevraagde kleuren van het KKT, al heb ik bij deze kaart ook goud gebruikt. Ook deze is gemaakt naar een sketch. Ik baal er een beetje van, want het middelste stuk zit iets scheef. Dat overkomt mij nog wel eens....En hij had iets meer naar rechts gemoeten. Nou jah...
Op de cirkel een bloem van MD en gouden tekst. 
Challenge:
The Paper Players: sketch 642
De huidige sketch van AHC heb ik ook gebruikt. Het gestreepte papier schuin gesneden, daarop het bloemen papier welke ik matte op donkerrood. Ook hier kwam een bloem. Ik weet niet welk merk het is. You is weer in goud gestanst.
Challenge:
Het was weer fijn om even met deze kaarten bezig te zijn. Na een paar dagen niets doen begint het weer te kriebelen.
Tot morgen dan komen er weer kerstkaarten op mijn blog.
Groet, Nelleke 
 

24 opmerkingen:

Sarah zei

Leuk drietal Nelleke. Mijn favoriet is nummer 3. X

Caroline Cards zei

Mooie kaarten en heel leuk om die tekst te gebruiken op de eerste!
Groetjes, Caroline

Elle-Jeanne zei

Prachtige serie kaarten Nelleke.
De eerste is ook heel mooi.
Groetjes Elle-Jeanne

Kaartenkraam zei

Volgens mij ben je te streng voor jezelf over de middelste kaart. De hele kaart staat wat scheef op de foto maar als je kijkt volgt het middenstuk precies de lijntjes van het onderliggende papier en het aantal streepjes links is precies hetzelfde als rechts.
Het zijn allemaal leuke kaarten geworden!

groetjes van Ank

Wilma zei

Je laat een MOOIE serie kaartjes zien Nelleke en het kaartje in de kleuren van het Kleurenkaartenteam vind ik persoonlijk het ALLER MOOIST.
Liefs, Wilma 😀😀😀

Marfien zei

Mooie kaartjes heb je weer gemaakt en goed hergebruikt :-) ik kreeg een doosje bonbons in een gouden doosje, dat ga ik volgende maand gebruiken

Anita van Deur zei

Je was heel vlijtig, prachtige kaarten Nelleke!

chantal zei

wauw 3 kaarten gemaakt. PS ik zie niets mis hoor. Je kaarten zijn super.
Liefs Chantal

Anoniem zei

Prachtige kaartjes Nelleke…alledrie anders maar even mooi!
Alles past goed bij elkaar!
Wat een leuk toeval hè dat we samen in de top 3 zitten bij de liftchallenge en met hetzelfde mooie papier van Maja. 🥳
Fijne dag, groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

GerJanne zei

Nou je hebt lekker je best gedaan. Drie totaal! Ja jammer als die middelste strook dan net niet recht zit. Kan ik ook zo van balen! Vaak als je er met je neus bovenop zit, zie je het niet en als je dan de foto maakt denk je: shoot! (letterlijke n figuurlijk) Maar de serie in zijn geheel is heel leuk!

marja kenter zei

Ja, daar zou ik ook van balen maar je moet maar denken dat wij zelf altijd veel te streng zijn voor ons zelf. Degene aan wie je de kaart stuurt ziet het waarschijnlijk helemaal niet.
Je hebt drie mooie kaarten gemaakt en dat is weer goed goed voor de voorraad.
Liefs en mooie dag en nog gefeliciteerd met jullie huwelijks jubileum.

Jantine zei

Wat een schitterende kaarten maakte je, Nelleke. Leuk dat Thomas kaarten in precies de goede kleur kreeg en je er iets moois me wist te maken.
Groetjes
Jantine

Diny zei

Wat heb je leuke kaartjes gemaakt voor het KKT Nelleke!
Groetjes Diny

Daphne zei

Toeval bestaat niet wat leuk dat je juist nu de kaarten kreeg bij een bestelling van Thomas.
Je maakte een mooie serie.
De 1ste is perfect voor het KKT en daarna werd je geïnspireerd voor het maken van nog meer kaarten.
Super leuk.

Colien zei

Drie mooie kaartjes in de KKT-kleurtjes, heel leuk! Grtz Colien

Martina's kaartjes zei

Deze zijn mooi geslaagd ! toffe kaartjes,
fijn dat je er weer bij bent deze maand,
grtjs, Martina

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Meteen 3 kaartjes! Goed bezig geweest Nelleke 😊👍 leuk geworden in de kkt kleuren 🌺☕️

Nancy zei

Hey Nelleke,
Wat een mooie kaarten maakte je voor deze KKT-uitdaging. Goh, als je wat breder kijkt, zijn de twee ondersten ook nog geslaagd met hun kleuren ze... Mauve en lila-tinten worden heel breed geïnterpreteerd hé!
Ik heb een tip voor jou... Om recht te plakken, gebruik ik altijd een geodriehoek. Zo kan je ook beide kanten afmeten zodat het middenste stuk netjes in het midden komt... 't is maar een tip!
Liefs,
Nancy

Femminde zei

Wat een super kaartjes Nelleke!! En ja hier begint het na een paar dagen ook weer te kriebelen. Echter eerst moet mijn to do lijstje een stuk korter.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Nancy Soetaert zei

ha, ik herkende sebiet de schetsen, ben er deze week ook mee aan de slag geweest, maar dan voor mijn SU-blog...
mooie kaarten!
groetjes
Nancy

Laurespage zei

Heel, heel mooi alle 3 ! Je bent goed aan de slag gegaan.
Groetjes, Laurette

Dena J zei

Beautiful cards. The diagonal lines make an illusion - I think your center panel looks just right. It's a lovely take on the sketch. Thank you for joining the Atlantic Hearts Sketch Challenge.

LeAnne zei

These are all so nicely done! Love the vintage style you captured! Thanks for playing with my sketch at the Paper Players this week!

Fran Wing zei

Your cards are all lovely, Nelleke! Thank you for sharing them with us at The Paper Players.
Xoxo, Fran