Mijn lijst met blogs

dinsdag 2 mei 2023

Samen 100

Weer 2 kaartjes uit concepten die er al een tijdje instaan.
Vorig jaar hadden we een feestje bij buren. Hij en zij werden samen 100, en een neef van haar 30. Samen hielden ze een feest.
Zelf was ik er niet bij omdat ik met mijn zussen weg was, maar ik zorgde wel voor 2 kaartjes.
Deze is voor de neef geworden. Een muzikale kaart met de grote letter stans van Hoera. 
Altijd leuk om te gebruiken. Op de kaart kwam een gitaar en zijn leeftijd heel subtiel.
Deze kwam aan een pakket met lekkere biertjes.
Buurman en buurvrouw werden samen 100. Ook hier gebruikte ik de grote cijfers van Crealies. Het was even opletten om deze op het designpapier te leggen dat alles recht ligt. Ik heb voor de zee gekozen omdat beiden graag duiken in zee. M + M zijn de beginletters van hun naam.
Hij mag graag klussen in de schuur, zij werkt op de ambulance. Ook deze kaart kwam bij het cadeau voor hen.
Cahllenge: 
Tot donderdag dan ben ik er weer met ene kaart.
Groet, Nelleke 
 

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Supergave kaarten Nelleke en ook zo persoonlijk…leuk gedaan!
Zo mooi hoe je de zee, gereedschap en spuit erin verwerkt hebt…goed bedacht!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Angélique zei

Grappig, ik heb vandaag ook de hoera-stans op mijn blog. Jij hebt er een mooie stoere kaart van gemaakt. De 100-kaart vind ik nog mooier met de zee op de letters. De persoonlijke details maken het af.

Elle-Jeanne zei

Twee super leuke kaarten voor de jarige.
Mooi met de grote cijfers
Groetjes Elle-Jeanne

Caroline Cards zei

Twee heel mooie kaarten!
Groetjes, Caroline

alma.heijenk@gmail.com zei

erg leuk geworden.
gr Alma

Marfien zei

twee toffe kaartjes met leuke persoonlijke details

karin zei

Mooi die persoonlijke kaartjes, prachtig gemaakt.
Groetjes,
Karin

GerJanne zei

Allebei heel mooie kaarten. Die voor de neef is gaaf, maar die andere voor samen 100, is helemaal geweldig! Zo... wat gaaf!

Daphne zei

Ze zijn leuk, beide.
Ik vind de persoonlijke toevoeging op beide kaartjes en leuk detail.