Mijn lijst met blogs

donderdag 4 mei 2023

Kerstbal

Al heel lang was ik op zoek naar deze stans. Ik hou ervan om op Marktplaats of facebook rond te struinen naar 2e hands stansen. Ik heb daar al mooie pareltjes opgeduikeld zoals deze. Hier moest natuurlijk wel een kaartje mee gemaakt worden. Ik koos het mooie kerstpapier van MD en stanste de bal uit zilverkleurig behang uit. Daarbij gebruikte ik verschillende tinten donkerrood en een tekst met de lettertang. Het plaatje is van een oude kerstkaart en paste er wat kleur goed bij.
Challenges:
Merry Little Christmas Challenge Blog: alles mag
Tot morgen dan zie je me weer met nieuwe kaarten voor de uitdaging van de Egel. Groet, Nelleke 

18 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Mooie stans Nelleke en ik snap je blijdschap als je iets op de kop kunt tikken, de kleuren zijn mooi van je dp en het plaatje past er perfect bij.

Kaartenkraam zei

O dat doe ik ook graag, de meeste van mijn stansen zijn tweedehands. Deze mal heb ik ook, ook ooit tweedehands op de kop getikt. Je hebt er een beeldschone kaart mee gemaakt, prachtige tinten en goede keuze voor zilver voor de bal.

groetjes van Ank

Annemarie en Merit zei

een prachtige kaart heb je met je gevonden "schat"gemaakt!!
Gezellig dat je meedoet met de uitdaging bij 52WTC.
Groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

lenywim35 zei

mooie kaart Nelleke. Woonde je maar dichterbij. Ik heb nog heel veel stansen en mallen.
grts leny

Daphne zei

Dat is zo leuk van Marktplaats een Facebook, dat je daar, meestal voor een prikkie, leuke 2dehands dingen kan scoren.
Wat een mooie stans zeg!
Kan mij voorstellen dat je daar verliefd op bent.
Gaaf dat je het uit zilver hebt gestanst, nu is het effect nog beter te zien.
Mooi plaatje ook, recycling, ook al zo leuk om te doen.

Cora Schram zei

Wat een beauty van een kaart.
Je bent niet de enige die op Marktplaats; leuke dingen scoort. Ik haal er ook regelmatig hele leuke dingen vandaan.

Groetjes Cora

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Je hebt inderdaad een mooie pareltje te pakken gekregen Nelleke, de kerstbal stans is erg mooi, en je hebt een prachtige monochroom kaartje mee gemaakt. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

Nancy zei

Hey Nelleke,

Leuke kerstkaart werd het, helemaal ok voor de opdracht op 52 weeks!
Liefs,
Nancy

Marfien zei

Mooie kaart met deze bal

Henriët zei

Mooie kerstkaart heb je gemaakt. Mooie kleuren heb je bij elkaar gekozen.
Altijd leuk om zoiets te scoren via Marktplaats of Facebook.
Groetjes van Henriët

Diny zei

Wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt!
Groetjes Diny

Karien zei

Wat een mooie kerstkaart!
Groetjes Karien

GerJanne zei

Ja, je hebt er en neus voor, heb ik al eens gezegd. En deze is ook weer zo mooi!
Bof weer! Prachtige stans is het!

Nicolette zei

Hele mooie kaart. Ik hou er ook van om 2e hands leuke mallen te scoren.
Groetjes Nicolette

Angélique zei

Wat een mooie kaart, heel sfeervol. Het plaatje is er inderddad perfeft voor.
Veel plezier met je nieuwe aanwinst, we zien hem hier vast nog wel eens voorbij komen.

Marijke zei

Een mooi kaartje heb je gemaakt voor de uitdaging! Alles past er mooi bij! Ik vind het ook heerlijk om 2e hands stansjes te scoren. Altijd handig! Gezellig dat je weer meedoet met de uitdaging van 52 WTC. Groetjes Marijke

Angela zei

Prachtige kerstkaart Nelleke! Mooi die rode tinten allemaal!

Helen zei

Wonderful card!
Thanks for playing at the ABC Christmas Challenge!
Helen x