Mijn lijst met blogs

maandag 29 mei 2023

Uitdaging met Aartje 10. Reepjes

Een appje van Aartje: of de uitdaging van haar gelukt was... Of dat Blogger raar deed.....
Niets van dat alles, gewoon vergeten om de kaart te plaatsen. 🙈
Gelukkig was die wel klaar en moest er alleen nog een foto gemaakt worden en dit berichtje typen. 
Hier is de kaart dan als nog.
Aartje gaf een leuke uitdaging dat we een kaart moesten maken met reepjes papier. Een uitdaging waar ik wel wat mee kan en zeker ook van hou.
Ik vond nog 2 bloemen van een eerdere uitdaging en besloot ook deze restjes papier erbij te nemen. Die waren vrij smal en daarom werd het een slime line kaartje. Die strookjes plakte ik op de kleinste uitdraai van de slime line stans met telkens een heel klein reepje wit ertussen. Dit alles matte ik op groen papier, op blauw en de basis is weer wit. 
De bloemen kregen een plekje op de kaart met wat takjes groen. Hallo stanste ik 3x uit en plakte ik op elkaar en onderaan in het blauw de leeftijd voor de ontvanger omdat ik weet voor wie die kaart wordt.
Her en der nog wat groene steentjes.
Benieuwd wat Aartje gemaakt heeft? Kijk dan zeker even bij haar. Klik hier
Challenges:
Groet, Nelleke 

 

15 opmerkingen:

Kaartenkraam zei

Wat een leuke kaart! Lekker sprekende kleurtjes en mooie dessins, leuke bloemen erop gemaakt!

groetjes van Ank

Trijntje zei

Leuke kaart met d3 e leuke reepjes papier. De bloemen staan er mooi op. Groeten Trijntje

karin zei

Leuk kaartje met reepjes papier en de leuke bloemen erop.
Mooi gemaakt.
Groetjes,
Karin

ScrappyHorses zei

Such a beautiful card with those lovely floral die cuts! Gorgeous colors and design! So happy you shared with us at Path of Positivity! ~Katrina

Marfien zei

Dat ziet er goed uit, op een lange kaart kun je wel veel smalle reepjes kwijt, dat moet ik onthouden

Aartje zei

Oh wat een mooie is dit geworden Nelleke.Leuk dat we voor hetzelfde papier kozen, maar weer zo heel verschillend resultaat hebben.
Groetjes Aartje

GerJanne zei

Hij is werkelijk prachtig! Zo'n mooie kleurencombinatie.

Elle-Jeanne zei

Wat een leuke kaart met al die reepjes.
Ziet er vrolijk uit.
Groetjes Elle-Jeanne

Femminde zei

Wat een leuke kaart Nelleke!!
En die bloemen, ook zo mooi. Ik had altijd moeite met die stans.
En super om elkaar uit te dagen.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Nynke zei

Een fleurige lentekaart is het geworden! Erg leuk, de achtergrond van al die restjes.
Groetnis Nynke

ScrappyHorses zei

Gorgeous design and such great papers and colors! Thanks so much for sharing those gorgeous floral dies at Cut It Up! ~Katrina

Wilma zei

Wat een FRIS slim-line kaartje Nelleke. Alles past PERFECT bij elkaar.
LEUK hoor.....zo uitgedaagd te worden.
Liefs, Wilma 😀😀😀

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een superleuke kaart Nelleke, mooie bloemen en frisse kleurtjes.
Lieve groetjes Miranda

alma.heijenk@gmail.com zei

erg leuk gedaan! mooie kleurtjes bij elkaar.
gr Alma

Daphne zei

Ik ben dol op restjes kaarten.
Wat passen de verschillende restjes mooi bij erkaar, de kleuren bedoel ik.
Ik vind dit een leuke kaart!