Mijn lijst met blogs

woensdag 10 mei 2023

Designer Kleuren met potloden en gastdisigner bij Carlin.

Jullie lezen het goed, vandaag laat ik mijn eerste creatie als designer voor kleuren met potloden zien. 
Een poosje geleden vroeg Angela of ik het designteam van kleuren met potloden wilde versterken.
Een eer en ook zeker een uitdaging voor mij, omdat ik niet echt een kleurder ben. Reden des te meer om nu toch regelmatig mijn kleurpotloden te pakken, eenmaal bezig is het zeker ook heel leuk om te doen. 
Ik heet mijn kleuren met potloden collega's die volger van mijn blog zijn geworden van harte welkom.
Als jullie tips hebben hoor ik ze graag!
Ook ben ik gastdesigner bij Carlins kaartenparadijs omdat ik een uitdaging bij hen gewonnen had. Deze tag is de reminder voor de lopende challenge: Label/tag en een kleurenpakket.
Deze 2 uitdagingen waren mooi te combineren met elkaar.
De digi die ik gekleurd heb is van The Paper Nest  Dolls. Daarvoor gebruikte ik de kleurpotloden van Derwent soft colours.
De tag van MD weer gebruikt en het papier is van SL. Alles wat over de rand laten vallen zodat het wat speelser wordt. Bamboe stokken gestanst en een grasrand gebruikt. Hier kwamen ienemienie bloementjes in. Nog een klein speels vlindertje boven het beertje. Links onder een oud stempeltje.
Tot slot wat glitters en een stukje tule door het gat.
Als jullie op beide blogs klikken, zie je meer voorbeelden.
Hopelijk wordt het weer wat beter en kunnen we plantjes in potten gaan zetten. 
Gisteren goed ingeslagen, je wordt al blij als je naar de kleuren kijkt.
Groet en tot donderdag voor de wekelijkse challenge.
Nelleke 




 

11 opmerkingen:

carla zei

Nelleke bedankt om bij carlin's kaartenparadijs onze gastdesigner te willen zijn.
Een heel mooi voorbeeldje heb je gemaakt, waar veel inspiratie kan uitgehaald worden.
Knap gedaan.
Groetjes,
Carla

bolletjelucky.blogspot.com zei

Gefeliciteerd met je nieuwe dt job, wat leuk, veel plezier en succes gewenst Nelleke. Je maakte een mooie binnenkomer die meteen ook als je gast-designer creatie gebruikt kon worden. Leuk om zo ook over de rand van het label heen te werken.
Lieve groetjes Miranda

Henriët zei

Wat leuk dat je nu designer bent bij Kleuren met potloden. Je eerste kaart voor hun blog is meteen een mooie binnenkomer. Mooi gekleurd en een heel leuk label er van gemaakt. Handig om de 2 challenges zo te combineren.
Groetjes van Henriët

Angélique zei

Gefeliciteerd met je dt-plek, zeker een hele eer!
Je hebt een prachtig voorbeeld gemaakt voor beide challengeblogs. De digi is heel mooi gekleurd en je hebt er een heel leuke labelkaart mee gemaakt.

!neke zei

Heel mooi gekleurd Nelleke !!!
Congrats met je DT schap !
Groeten Ineke

Scraptastisch zei

Wat leuk om de uitdaging aan te gaan met dit challenge blog Nelleke! Veel succes, plezier en gezelligheid ervan! Je kan trots zijn op het resultaat, je label is prachtig!
xx Gerie

Daphne zei

Ooooh joh, wat leuk, gefeliciteerd.
Ik zou het liefst meteen zeggen "echt iets voor jou", maar ik weet dat jij kleuren heel lastig vind en soms helemaal niet leuk.
Des te knapper dat je deze uitdaging aan bent gegaan.
Dit is je eerste kaart en ik vind het echt een super mooie, leuke, lieve kaart.
Mooi, de vele extra's een De digi is héél leuk en mooi gekleurd, ik kan niet anders zeggen.

Marfien zei

Knap gedaan, leuk voorbeeld voor beide challenges

GerJanne zei

Mooi, je eerste creatie voor KMP! Superleuk dat je nu designer bent en dus meer gaat kleuren! Ik ben benieuwd, je gaat vast snel vorderingen maken. Ik hoor altijd : oefening baart kunst. En dat is natuurlijk zo..

Josje zei

Mooie kaart heb je gemaakt nelleke
Groetjes Josje

Hermien zei

Prachtig kaartje Nelleke. Gefeliciteerd en succes met je uitdaging.

Groetjes Hermien