Mijn lijst met blogs

woensdag 24 mei 2023

Een lieve groet

De liftchallenge keek mij aan om daaraan mee te doen. Ik zag kaarten voorbij komen die in drievoud gemaakt waren. Dat wilde ik niet doen, ik heb uit een vel van 13 x13 het patroon gemaakt en dit op Maja design papier gelegd. Dit heb ik zo gelegd dat de bloem zoveel mogelijk op de kaart komt.  Het onderste deel is papier van Dora. Voor een deel waren de randen heel donker grijs, die heb ik rondom donkergrijs gemaakt. De vlinder is van MD en heb ik met versafine gestempeld. Echt zwart dus, ik vind de vlinder net van fluweel. Tot slot een lieve tekst in het donkergrijs en wat glittertjes. Meer is niet nodig, het papier is al mooi van zichzelf .
Challenges:
Met de "patiënt" gaat het elke dag een stukje beter. Hij wordt verwend met kaartjes en lekkere dingen.
Hij moest lachen om het kaartje van Marfien met de tekst: Doe jij maar even heel veel niks. Dat is helemaal op hem van toepassing. Dank je wel voor de leuke kaart. En ondanks dat hij de oude kleren weer aan heeft, veel doet en kan hij nog niet, de ingreep was toch zwaarder en groter dan verwacht.
We rommelen maar wat aan, zo even naar de schuur het laatste stuk opruimen. De overkapping is klaar, planten in potten waar we van genieten.
Groet, Nelleke 


 

13 opmerkingen:

Nynke zei

Je kaart is prachtig, Nelleke!
Groetnis Nynke

Angélique zei

Wat heb je mooi papier gebruikt, echt voorjaar. Het zwart en donkergrijs zorgen vor mooi contrast.
Ik hoop van harte dat Wim het geduld kan opbrengen om helemaal te herstellen.

Ellen zei

Hoi Nelleke, dat is ook toevallig ik zet net een 2e kaartje voor de lift op mn blog met hetzelfde papier.
Deze is heel mooi met de vlinder en de lieve tekst!
Fijn dat Wim wel opknapt, beterschap gewenst!
Groetjes Ellen

VoormeKaartje zei

Heel erg mooi gemaakt. Het past zo goed bij elkaar.

Daphne zei

Het is prachtig papier.
Wat een mooie uitwerking van de challenge is dit.
Oeh, klinkt best heftig, het herstel van Wim.
Inderdaad maar rustig aandoen en niet teveel willen.

GerJanne zei

Hoi Nelleke, mooie uitvoering van de liftchallenge. Jammer dat het herstel wat langer duurt dan dat Wim zelf dacht. Rust voor nu is beter voor later...

Danielle zei

Wat een mooie lift heb je gemaakt! Beterschap voor Wim!

Josje zei

leuke kaart nelleke

Marjan zei

Mooi papier koos je en die vlinder staat er geweldig bij, een mooie lift! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge en een spoedig herstel voor je man!

Marja Sch zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt met een gave vlinder erop. Ook veel beterschap voor je man. Groetjes Marja

Helen zei

This is just so pretty! LOVE the colours and that butterfly! Thanks for sharing with us at Try it on Tuesday!
Helen DT

Nicole Parmentier zei

Wat komt die bloem op dat papier zo mooi uit hè! En ook de vlinder past er perfect bij. Dankjewel voor je bijdrage aan de lift challenge.

pearshapedcrafting zei

What a beautiful card, your combination of papers looks so pretty. Thanks for sharing at Try It On Tuesday, Chrisx