Mijn lijst met blogs

dinsdag 9 mei 2023

Sketch

Vorige week gooide ik mijn doos met uit gestanste stansjes op de kop. Dat zijn stansjes die ik uit stans en uiteindelijk toch niet gebruik op een kaart. Zo af en toe is het heerlijk om daarin te rommelen en wat bij elkaar te zoeken. Daar vond ik dit plaatje van Marjolein  Bastin en een nestalbillitie. Dat werd het uitgangspunt voor deze kaart. 
Ik gebruikte de sketch van Cheerful sketches. Het papier is van SL. Ik gebruik deze blokjes graag, ze zijn er in drie  tinten en onderling kan ik ook nog combineren. De roos is van MD en kleurde ik na het embossen met witte inkt. Tot slot een tekst en wat kleine vlindertjes.
Een kort berichtje vandaag, straks naar een tante en even naar de begraafplaats waar mijn ouders zijn begraven.
Geniet van de dag, morgen ben ik er weer met een kaart.
Groet, Nelleke 

9 opmerkingen:

Kaartenkraam zei

Ja zo doe ik het ook regelmatig en dan gebruik je bijna alles wel op.
Met als resultaat een hartstikke mooie kaart, mooi gedaan die roos met witte inkt.

groetjes van Ank

marja kenter zei

Daar heb je toch een prachtige kaart gemaakt. Mooi plaatje van MB en de kleuren combinatie vind ik erg mooi.
Mooie dag en liefs.

Anoniem zei

Een mooie stijlvolle kaart kwam er tevoorschijn…uit de omgekeerde bak haha. Prachtig van kleur en een leuke sketch!
Ook je vorige 2 kaarten zijn super lief en super gaaf. (tag)
Ik kon niet bij jou reageren, hoop dat het nu lukt.
Even naar de begraafplaats zal je goed doen…is ook mijn ervaring. Hoop dat het droog is bij jou, hier nog niet droog geweest vandaag!
Lieve groet Ellen
Ellen’s Greetingcards

alma.heijenk@gmail.com zei

een hele leuke en mooie kaart. en gelijk weer wat weggewerkt wat er nog lag.
sketch is ook leuk omme te werken denk ik.
gr Alma

Femminde zei

Wat een leuke kaart Nelleke!! En ja lekker om zo op te ruimen. Ik plaatste net een post en ook de stansjes van de medailles voor de meiden komen uit de restjesbak.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Daphne zei

Wat leuk om een kaart te maken met dingen die je al ergens op voorraad hebt liggen.
Het is een mooie combinatie van kleuren vind ik.
Ik vind dp met stippen altijd erg leuk.
Bedankt dat je meedoet met onze challenge van Cheerful Sketches.

Marfien zei

Leuke kaart met deze schets, je brengt me op een idee, ik heb afgelopen week ook zo'n doosje omgekeerd . . .

Angélique zei

Een heel mooie kaart heb je gemaakt met de diverse onderdelen. De kleuren heb je ook mooi bij elkaar passend gekozen.

GerJanne zei

Ja, dat is zeker leuk om in te neuzen. EN soms kom je de mooiste en leukste dingen tegen. Jouw kaart is superleuk en de de kleuren zijn mooi bij elkaar!
Ik ben ook met deze sketch bezig geweest. Voor de 20e! Je ziet hem wel. Moet nog op de foto en het is zo nat buiten, dat ik er even mee wacht....