Mijn lijst met blogs

maandag 1 mei 2023

Sketch bij 4-SCB

Vandaag ben ik gastdesigner bij 4-SCB. Dit omdat ik de vorige maand winnaar was. De uitdaging was voor mij niet moeilijk, wat deze maand worden kaarten gevraagd die met een sketch gemaakt worden. Een paar weken geleden had ik een kletseldate bij GerJanne. Ochtends gingen we met waterverf werken . Saskia ( van het creatief café) stuurde ons een link met een filmpje hoe dat te doen. Leuk om eens uit te proberen. Best wel leuk om te doen, al is het oefenen, oefenen en nog een oefenen. 
Van probeersels maakte ik deze kaart. In een blokje van SL vond ik al snel bijpassende papier en het kaartje was best wel snel klaar. De dwarsbalk onder heb ik op een wat andere manier verwerkt met daarop een klein labeltje met gefeliciteerd. 
Challenge:
                                                                      
Hier nog even de leuke sketch om mee te werken.
Een fijne dag vandaag! 
Groet, Nelleke 

15 opmerkingen:

Nicolette zei

Ik vind hem erg mooi geworden.
Leuk dat je meedoet bij KIC.
Groetjes Nicolette DT

Daphne zei

Wat mooi zeg, de aquarel bloemen.
Goed gelukt!
Leuke sketch, ik maak ook graag kaartjes met Sketches, dus ik ga zeker meedoen.
Bedankt voor de inspiratie.

Trijntje zei

Heel mooi deze kaart. Leuk geverfd. Groeten Trijntje

!neke zei

Mooi Nelleke !!!!
Groeten Ineke

Caroline Cards zei

Heel leuk en de bloemen zijn mooi geverfd!
Groetjes, Caroline

Elle-Jeanne zei

Prachtige kaart is het geworden Nelleke.
Groetjes Elle-Jeanne

VoormeKaartje zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt met de sketch. Die bloemen zijn zo mooi geverfd. Een fijne week.

Anoniem zei

Superleuk kaartje maakte je met deze sketch…met topbloemen, heel gaaf!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Femminde zei

Wat leuk zo met die uitdaging met waterverf!! En tof om samen GD te zijn. je kan die van mij al wel zien op hun blog maar morgen pas op de mijne.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

alma.heijenk@gmail.com zei

erg mooi geworden!
gr Alma

Angélique zei

Wat een mooie kaart, het aquarelleren is je goed afgegaan hoor. Ik vind je gegolfde balkje heel erg leuk gevonden.

Kaartenkraam zei

Wat een mooie kaart, je probeersel is prachtig!

groetjes van Ank

GerJanne zei

Zo leuk hoe je je eigen bloemen hebt gebruikt op deze kaart!
Een heel mooie uitwerking van de sketch! Ik ga wel meedoen denk ik, ik hou van sketches, maar dat weet je!

Marfien zei

Mooie voorbeeldkaart, leuke bloemen, mooi geheel

Colien zei

Prachtige bloemen en mooie uitwerking van de sketch! Top dat je gastdesigner wilde zijn op het 4 Season blog met dit gave kaartje!
grtz Colien