Mijn lijst met blogs

zondag 14 mei 2023

Voor een 90 jarige

Nou was ik nog zo van plan om elke dag wat te plaatsen omdat er zoveel in concepten staat, maar alweer een dag voorbij.
De zaterdag is voorbij gevlogen. Wat was het heerlijk weer, de eerste plantjes staan in de bakken, de komende week weer verder. Thomas is een nachtje hier, we gingen zaterdagmiddag naar de disco, waar een playback show was, en vandaag is het moederdag. Vanmiddag gaat hij weer met de taxi terug.
Een kaartje voor een 90 jarige tante. Van de winter was het nog maar de vraag of ze haar verjaardag zou halen, ze is in die zin zover opgekrabbeld dat ze toch een feestje gaat geven komende week. 
Vorige week was ik bij haar en ik kreeg de uitnodigingskaart te zien.
Daar stond een hele mooie foto van haar op toen ze 20 was. Ze wist nog precies wanneer die genomen was. En wat altijd leuk is om te horen dat ze over mijn familie van vroeger kan vertellen.
Binnenkort komt er een boek uit over de plek waar ik ben geboren. Hier is mijn oma geboren en vele families ervoor. Ik ben er ook heel benieuwd naar.
Al rommelend in een bak, kwam ik papier tegen van een setje van het Kruidvat, van lang geleden. Daar is de basiskaart mee gemaakt. Daarop kwam papier van SL en MD. Nog maar weer eens de mooie randstans en bloemen van MD gebruikt. 
Haar leeftijd erop, met strikje en tekst jarig en glitters als slot.
Challenges:
Sketch Saturday: sketch 725
2 Sisters on the blog: Lint-kant-parels
Een fijne dag vandaag!
Groet, Nelleke 

9 opmerkingen:

Ellen zei

Prachtige leeftijd, ik herinner me het feest van mijn moeder nog in 2014, en 91 heeft ze ook gehaald. Fijn dat je tante het kan vieren! Je kaart voor haar is ook prachtig gemaakt met de mooie stans.
Wat leuk dat boek Nelleke, je zult er naar uitkijken!
Gezellige moederdag, groetjes Ellen

Angélique zei

Een prachtige kaart, de kleurencombinatie vind ik erg mooi.
Fijne moederdag!

Sarah zei

Mooi! Ik hoop dat ze een mooi feest mag hebben. X

Trijntje zei

Je hebt een hele mooie kaart voor je tante gemaakt. Groeten Trijntje

Henriët zei

Altijd een bijzondere mijlpaal om zo'n leeftijd te mogen halen. Fijn dat ze het kan vieren.
Je maakte een mooie kaart voor haar!
Groetjes van Henriët

Diane zei

It's a beautiful card, I am sure she loved it!!
Thank you for joining our challenge at Sketch Saturday!
Diane SS DT
{Nellies Nest}
{Sketch Saturday}

karin zei

Heel mooi kaartje Nelleke.
Groetjes,
Karin

GerJanne zei

Wat een mooie kaart voor je oude tante! En ja wat een weertje, echt genieten!

Daphne zei

Een echte 90 jarige kaart vind ik dit.
De bloemen, de kleuren en natuurlijk de leeftijd volop aanwezig.
Heel erg leuk.