Mijn lijst met blogs

dinsdag 28 november 2023

Beterschap

Vanmorgen was het zo'n stuk beter weer als maandag, dat ik gelijk foto's heb gemaakt van een aantal kaarten.
Een daarvan is deze.
Even nog een kaartje voor ik op pad ga. Bij KIC challenge is een mooie uitdaging om een sketch op een label te maken. Gisteren zat ik in zo’n positieve flow dat dit kaartje vrij snel klaar was. Het papier komt uit een Setje van DDBD. De roze tinten erbij gezocht evenals de tekst. Een mooie roze strik: het kaartje zal zijn weg wel vinden.
Een kort bericht, tot morgen met het Kleurenkaartteam!
Groetjes,
Nelleke 

6 opmerkingen:

Diny zei

Prachtig labelkaartje heb je gemaakt Nelleke! Groetjes en tot morgen, Diny

Anoniem zei

Test

Anoniem zei

Prachtige kaart/Label laat je zien, lekker fleurig ook!
We hadden oppasdag vandaag dus drukke dag. Morgen verder met de kerstkaarten want dan regent het weer!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Elle-Jeanne zei

Prachtige labelkaart Nelleke.
Groetjes Elle-Jeanne

wim heemskerk zei

Ik was uren bezig geweest. Lukt steeds maar niet. Maar Ron kwam langs. En eindelijk weer ftoos kunnen plaatsen. Prachtig gedaan Nelleke. Goede inspiratie voor meer . Zelfs mijn reactie op jouw blog lukte niet en ik tikte steeds alles weg... Morgen beter. Liefs Leny

Elly zei

Een leuke label heb je gemaakt Nelleke, bedankt voor je deelname bij KIC
Groetjes Elly DT