Mijn lijst met blogs

zondag 26 november 2023

Nome is geboren

Een paar weken het verrassende bericht dat Nome is geboren, 5 weken te vroeg. Toen ik het geboorte kaartje zag had ik gelijk een idee om deze kaart af te maken. De basis lag al een tijdje klaar. Dat is echt  zo fijn: ik pak dan de basiskaart en maak het af met persoonlijke gegevens. In dit geval was dit naam en geboortedatum. Zelf de drie kleine hartjes, die op het kaartje staan, heb ik gebruikt. In dit geval. 2x lol gehad: 1x om de basis te maken en 1x om het af te maken. 
Een kort berichtje dit maal, binnenkort laat ik weer wat zien.
Fijne dag, morgen geloof ik weer heerlijk knutselweer.
Groetjes Nelleke 
 

9 opmerkingen:

Angélique zei

Een heel leuke, lieve kaart. Die zal mooi staan of nog liever hangen tussen de andere kaarten.

Irene zei

Wat een schattig pakje is dit Nelleke, héél anders dan de rompertjes die je zo vaak ziet!
XxIrene

Cards by Cindy zei

Heel leuk kaartje Nelleke!

Anita van Deur zei

Wat een schattig kaartje!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een lief pakje heb je als kaart gemaakt Nelleke. Schattig die kleurtjes. De doosjes die ik gemaakt heb snijd ik zelf en zijn vierkant 10x10 en 2 cm hoog. Er gaan er 2 uit een 30x30 vel. Inderdaad knutselweer vandaag.
Lieve groetjes Miranda

Scraptastisch zei

Een dot is dit rompertje en zal goed opvallen tussen de andere baby kaartjes, heerlijk roze, heel schattig!!!
xx Gerie

karin zei

Zo leuk een kaartje in de vorm van kleertjes. Heel mooi gemaakt.
Groetjes,
Karin

Diny zei

Wat een schattig kaartje heb je gemaakt voor Nomé Nelleke!
Groetjes Diny

Henriët zei

Wat een schattig kaartje maakte je voor de kleine Nome.
Groetjes van Henriët