Mijn lijst met blogs

zaterdag 4 november 2023

Ronde easelkaart

Deze kaart is het vervolg op mijn andere kaart met hondjes van vorige week. Klik hier
Toen ik hier mee bezig was dacht ik dat idee moet ook met een ronde stans kunnen. De achtergrond maakte ik met een achtergrond stempel van MD. Daarop legde ik 2 cirkel stansen op en stanste dit uit. De cirkels werden gemat op blauw/groen papier. En toen wist ik het even niet meer. Op een vierkante kaart stond het eigenlijk niet zo leuk. Ik besloot er een ronde easelkaart van te maken. Met een ronde cirkelstans van de Action stanste ik de basis uit. Dat deed ik ook met het gele achtergrond papier. Omdat de basisstans van boven vast zit, stanste ik dit 2 keer om een cirkel te krijgen. Dit gele papier plakte ik op het effen papier. En daarna kwam de cirkel op de basis easelkaart. 
De stans kocht ik 2e hands, maar ik weet niet werk merk het is. Dus als jullie dit weten?  Ik viel op het vrolijke gezichtje. Dit werd gemaakt van een net iets andere tinten geel en blauw/groen. De bloemetjes komen uit een reepje papier welke ik met ecoline bewerkt hebt. Toevallig de juiste kleur Het wordt daardoor wat speelser. De bloemen horen bij het slakje van MD. Hartjes zitten daar ook bij, die heb ik gebruikt om de kaart te laten staan. 
Hier zie je de kaart van opzij. De tekst is algemeen en komt van het restant papier welke ik gestempeld had.
Challenges:
Kaartjes Inspiratie Challenges Blog (kaartjes-inspiratie-challenges-blog.blogspot.com):ronde kaart
Knutsels en Kadootjes: Stempel je eigen achtergrond bij Knutsels en Kadootjes
We hebben een redelijk rustige dag, nu lekker aanrommelen, en vanmiddag om vijf uur een feestje van mijn broer en zijn vrouw. Altijd weer leuk en gezellig om de familie te zien.
Groetjes, Nelleke 

16 opmerkingen:

Irene zei

Een en al vrolijkheid door dat leuke koppie en de mooie kleurtjes van de cirkels!
Gezellige dag Nelleke XxIrene

alma.heijenk@gmail.com zei

och wat een schattig kaartje. erg leuk geworden.
gr Alma

!neke zei

Super leuk !!!!
Geniet van je rustige dag !
groeten Ineke

Crealientje zei

Leuke wandelkaart met vrolijke kleuren!
Fijne dag vandaag, groetjes Crealientje.

Crealientje zei

Wandelkaart moest easelkaart zijn 🙃

Ela zei

Erg leuk geworden in deze kleuren en afwerking! Fijn weekend

dj zei

What a cute cheerful face...adorable!! Thanks for joining the fun and playing along with our "Circle Card" challenge over at Cardz 4 Guyz. You nailed the masculine element we always ask for in our challenges with this cheery little guy...he may even be up to a little bit of mischief!!
-Deb Horst, DT #C4G334

Caroline Cards zei

Heel erg leuk met dit vrolijke gezichtje!
Groetjes, Caroline

Trijntje zei

Hele mooie ronde easelkaart. Ik was er ook mee bezig… was bang dat de easel niet zou blijven staan. Ga het later weer eens proberen… heb al delen gestanst. Zal nog eens op you tunable gaan kijken. Jij heb de kaart erg leuk opgemaakt. Grappig popje. Mooie kleuren. Groeten Trijntje

Marfien zei

Lief en gezellig kaartje

Angela zei

Wat heb je heerlijk vrolijke kleuren gebruikt..... en wat een grappige stans heb je 2e hands op de kop weten te tikken!
Een feestje is nooit verkeerd..... veel plezier Nelleke!
xxAngela

Marja Sch zei

Wat een mooie vrolijke ezelkaart heb je gemaakt. Heerlijke kleurtjes. Groetjes Marja

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een mooie vrolijke easelcard heb je gemaakt Nelleke. Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid.

Nicolette zei

Een hele mooie kaart Nelleke.
Leuk dat je meedoet bij KIC.
Groetjes Nicolette DT

Sue Jackson zei

What an adorable elf! This is a fabulous circle easel card. I really like how you layered all the circles as well. Thanks for joining us at Cardz 4 Guyz! I hope to see you in the gallery again soon. Sue - DT

Larelyn zei

Thank you for joining our Cut it Up "Layer it Up" challenge. Please join our newest challenge #291 "Friends and Family."
Hugs,
Larelyn (CIU owner)