Mijn lijst met blogs

vrijdag 10 november 2023

Kleuren met potloden

De 10 e van elke  maand begint altijd de nieuwe uitdaging bij Kleuren met potloden. En zoals altijd is de uitdaging alles mag. We zien de laatste maanden dat er meer mensen gaan meedoen met deze uitdaging en dat vinden we natuurlijk heel erg leuk. Sinds ik in het designteam van KMP zit moet ik natuurlijk regelmatig mijn kleurpotloden pakken. Een goede stimulans al heeft deze digi toch een week onafgekleurd op de tafel gelegen…. Eenmaal bezig vind ik het wel leuk, soms is beginnen wel een grote drempel. En soms te kritisch op mezelf.   Deze digi van The Paper Nest Dolls - Hip Hop Sydney  Deze kleurde ik met Derwent soft pastels.
De volgende kleuren gebruikt:
Broek: 340-350-290-310
Schoenen: 650
Haren: 510-550-620-580
Top: 180-190-200
Huid: 560-570-590
Daarna heel precies rondom uitgeknipt . Van GerJanne kreeg ik een setje papier en dat paste er precies bij. De sketch is van Cheerful sketches. En toen was de kaart ook snel klaar. Hij ging middags al op de post voor Angelique, haar verjaardag was ik vergeten. 🙈. Gelukkig was die de volgende dag al over, en ze had gelijk door voor welke uitdagingen deze was. 
De kletseldate bij GerJanne was weer heel gezellig. We probeerden aparte modellen uit en voor we het wisten was de middag al voorbij. Door de regen fietste ik naar huis, maar kijk terug op een leuke middag.
Groetjes Nelleke 

9 opmerkingen:

marja kenter zei

Oh wat vind ik dit weer een leukerd. En je brengt me weer op een idee. Ik heb al twee weken een onaffe postbode liggen, misschien kan ik daar nu iets mee.🤔 Fijne dag en liefs.

Kaartenkraam zei

Mooi papier bij de stempel. Je hebt haar prachtig ingekleurd en past perfect erbij.

groetjes van Ank

Anita van Deur zei

Heel mooi kaartje!

Marfien zei

Deze dame past goed bij het DP, leuke verjaardagskaart

Anoniem zei

Wat een leuke kaart Nelleke met mooi kleurwerk…heelijk ontspannend vind ik het en kleur vaak met Anna mee.
Hoop dat reageren gaat lukken!
Fijn weekend vast, groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

karin zei

Een mooi kaartje met deze leuke digi.
En ook een gezellige knutseldate gehad.
Geniet van je weekend.
Karin

KarinsArtScrap zei

wat een hele leuke kaart Nelleke

gr karin

Angélique zei

Ik vind de kaart prachtig, nogmaals dank! Je hebt de digi mooi ingekleurd en het papier past er perfect bij. Sorry dat ik hem te vroeg al liet zien op mijn blog, ik heb er niet aan gedacht dat ik nog even ermee moest wachten, net als de kaart van Angela.
Dankjewel voor het meedoen bij Cheerful Sketches, zo leuk dat je de kaart hebt gemaakt met behulp van beide challenge blogs.
Ik ben heel benieuwd naar de kaarten die jullie hebben gemaakt tijdens de kletseldate.

Daphne zei

Wat een leuke kaart, met ontketende leuke digi.
En je kleurt heel mooi,leuk. Kwestie van oefenen hoor ik steeds, dus dat doe ik dan ook maar, met af en toe een afwisseling van een voor gekleurde digi😉.
Onze sketch komt mooi uit op deze kaart, bedankt dat je meedoet bij Cheerful Sketches.