Mijn lijst met blogs

donderdag 23 november 2023

Samenwerking

Vandaag weer 2 kaartjes die ik met hulp van Thomas gemaakt heb. Ze staan al even in de wachtrij om geplaatst te worden. Maar zo in de awareness week van 22q11 is het mooi om ze nu te plaatsen. Zie ook het bericht van gisteren.  Deze prikkaarten zijn vrij klein en er zaten plaatjes bij voor 3-D. 
3-D gebruik ik bijna niet meer, zo af en toe doe ik een 2e laag voor iets meer effect zoals  deze kaarten.
Het papier is uit een gekregen blokje van het Kruidvat. En mijn favoriete poinsettia mocht weer op de kaart.
Achter de poinsettia komen 2 kaarsjes tevoorschijn.
Challenges: 
2 weeks to Christmas.......: wekelijkse kaart
Crafty Animals: alles mag 

Het lantaarntje op de kaart was van dezelfde grootte. Om het kader mocht een sterrenvierkant, en een andere poinsettia.
Deze kaartjes gaan straks zijn weg wel vinden. Ik denk dat de begeleiders van Thomas deze kaarten krijgen, omdat hij hier zelf aan meegewerkt heeft.
Een fijne dag vandaag, hier schijnt nu het zonnetje, heerlijk!
Ook ruikt het hier heerlijk: ik heb draadjes vlees opstaan, en mag heel lang stoven.
Groet, Nelleke 


23 opmerkingen:

Diny zei

Het zijn weer twee leuke kaartjes geworden Nelleke!
Groetjes Diny

Anita van Deur zei

Prachtige kaarten, heerlijk stoofvlees dat is genieten.

Jantine zei

Mooie kaarten die je met hulp van Thomnas maakte. Volgens mij heb ik die kleine plaatjes ook nog...
Ga zo je blog over Awareness lezen.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Cards by Cindy zei

Leuke kaartjes!

Daphne zei

Zo leuk altijd, die "samenwerking" kaarten.
Ze zijn prachtig en helemaal compleet afgewerkt.
Ik kan mij helemaal voorstellen hoe het ruikt bij jullie in huis, mmmmmm

alma.heijenk@gmail.com zei

mooie kaartjes geworden!
heerlijk draadjes vlees...
gr Alma

bolletjelucky.blogspot.com zei

Twee mooie kerstkaarten Nelleke en leuk om weer het prikwerk van Thomas te gebruiken. Ik vind ze heel sfeervol.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Trudy zei

Twee hele mooie kerstkaartjes en handig die hulp die je krijgt!
Groetjes Trudy

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een mooie kerstkaarten heb je gemaakt, en dat ook nog samen met Thomas..dat is erg leuk als de begeleiders straks deze kaartjes krijgen. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid

Trijntje zei

Wat heb je leuke kerstkaarten me5 het prikwerk van Thomas gemaakt. Fijn dat jullie zo samen kaarten maken. Jullie Thomas staat maar mooi op de foto. Fijn dat er op deze manier aandacht aan wordt besteed. Groeten Trijntje

Ellen zei

Topkaartjes Nelleke…echte traditionele kerstkaarten, mooi gemaakt met het prikwerkje van Thomas…hij is vast supertrots!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

karin zei

Mooi kaartje met behulp van Thomas. Daar mag hij trots op zijn.
Ondertussen zal je al hebben gegeten denk ik, was vast lekker zo'n stoofschotel.
Groetjes,
Karin

Annemarie en Merit zei

Twee schitterende kaarten laat je zien die je met behulp van Thomas hebt gemaakt..
Gezellig dat je meedoet vandaag met een wekelijkse kerstkaart.
Fijne dag, lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

joke zei

Wat fijn om dat samen met Thomas te doen, schitterende kaartjes.
Groetjes Joke

Henriët zei

Mooie kaarten zijn dir Nelleke. En extra mooi omdat je het prikwerk van Thomas er voor gebruikt. Zo worden de kaarten extra persoonlijk.
Groetjes van Henriët

Kaartenkraam zei

Ook dit zijn weer mooie kaarten geworden!

groetjes van Ank

Marfien zei

Alweer een setje leuke kerstkaarten, mooie foto van Thomas, hij ziet er goed uit

Heather zei

Two beautiful cards! The first one with the bear is very cute! I love your ornament paper and that beautiful die cut flower! Thanks for playing with Critter Crazy Challenge.

GerJanne zei

Heel leuke kaarten zijn het! EN inderdaad een leuk idee om die te voor de begeleiders te bewaren. Een co-productie!

Antjes kaartcreaties zei

Het zijn twee heel leuke kaarten Nelleke.
Groetjes Antje

Josje zei

Leuke kaarten Nelleke

Grietje Jansen zei

Twee mooie kaarten.
Dat prikwerk blijft toch mooi.
Inderdaad leuk om die aan de begeleiders te geven/sturen.
Groetjes Grietje

Uruguay zei

Bedankt voor weer een fantastische post. Jouw expertise komt schitterend naar voren.