Mijn lijst met blogs

zaterdag 11 november 2023

Jij bent jarig

Vandaag hadden we en drukke en volle dag. 
‘sMorgens had Thomas een foto shoot in Uden. Toen we klaar waren gingen we naar Mac Donalds een broodje kroket halen. Omdat we vroeger klaar waren dan gedacht bedachten we dat we met hem wel even naar zijn  jarige zus, en onze jongste dochter, konden gaan. Gauw een bloemetje en cadeautje gekocht wat Thomas kon geven. 
Daar even gezellig gezeten en taart gegeten. Thomas teruggebracht naar Apeldoorn, en weer langs huis om de kaart voor Lieke op te halen, die ik natuurlijk vergeten was. Wij waren namelijk uitgenodigd om te komen eten. Toen ik haar de kaart gaf  zei ze: daar ben ik elk jaar ook zo benieuwd naar wat jij dan gemaakt hebt, nog meer dan de cadeautjes. Lief hè? 
Nou dat is dus bovenstaande kaart geworden. Toen ik hierbij bezig was dacht ik, dat is iets voor haar. Zwart papier geembost en daarna met gilding wax erover. De bloemen met een andere kleur gilding wax.  Ik was verrast door het resultaat. Gemat op zachtroze papier en later weer op zwart papier. Voor het lichtroze de  JIJ stans gebruikt, die blijf ik mooi vinden. Tekst met witte inkt, en tot slot een paar pareltjes. Hij viel in goede aarde.
Het etentje met de andere ouders erbij, was gezellig en leuk. Maarten haar vriend kan heel lekker koken. Echt geweldig. Moe en voldaan zijn we thuis op de bank geploft.
Challenges:
Groetjes en tot een volgende kaart!
Nelleke 

 

26 opmerkingen:

Angélique zei

Gefeliciteerd met Lieke! Je hebt een prachtige kaart voor haar gemaakt. De wax doet het zo mooi op de zwarte geëmboste bloemen, prachtig! Zeker in combinatie met het zachte roze.

GerJanne zei

Jaaaa.... nog van harte met jullie jongste! Je had een drukke dag zeg!
Je kaart voor Lieke is supermooi Wat een goed idee om de bloemen een andere kleur te geven.
Ik ben benieuwd naar de fotoshoot!

Anita van Deur zei

Nog gefeliciteerd met jullie dochter, je hebt een leuke kaart met die embossing folder gemaakt.

Nicolette zei

Heel erg mooi en een beetje stoer door het zwart erbij.
Groetjes Nicolette

Elle-Jeanne zei

Gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter.
Je maakte een prachtige kaart voor haar .
Leuk met het extra kleurtje op de embossing achtergrond.
Groetjes Elle-Jeanne

Irene zei

Gefeliciteerd met nullie Lieke! Prachtige embossingfolder is dit en die wax er over is helemaal schitterend. Ik ben het helemaal met Lieke eens: een mooie kaart is al een cadeau op zich dus wat mij betreft hoeft er dan ook niets extra's meer bij!
XxIrene

alma.heijenk@gmail.com zei

Een hele mooie kaart, ik heb nog nooit met gilding wax gewerkt maar het resultaat is erg mooi.
gefeliciteerd met de verjaardag van jullie dochter.
gr Alma

Claudia's kaartjes zei

geweldige kaart. Zeer mooi.
Very nice card.
Creatieve Groetjes Claudia

Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes

You tube:Claudia's Kaartjes

Blog:Claudia's Kaartjes

Creative Christmas 

Girlz makes Guyz Cards

Girlz creative crafts

Henriët zei

Dat klinkt als een volle maar goed besteedde dag gisteren. Nog gefeliciteerd met de verjaardag van Lieke.
Je maakte een hele mooie kaart voor haar.
Zo herkenbaar dat sommige mensen echt uitkijken naar je kaart. De kaart die ik vorig jaar voor mijn vader maakte heeft het hele jaar in de kamer gehangen en vorige week vervangen door die van dit jaar. Altijd fijn als mensen je kaarten zo waarderen.
Groetjes van Henriët

marja kenter zei

Wat leuk dat jullie nog nyet Thomas een taartje konden eten bij Lieke. En die kaart .....mijn mond viel er weer van open, ik verzuchtte "oh, wat mooi, hoe heeft ze dat toch gedaan?" Maar gelukkig goed beschreven. Maar.....ik heb alleen goud en zilver wax (geloof ik, ik moet even kijken, zo lang niet gebruikt).
Fijne dag en liefs

Scraptastisch zei

Dit is een prachtige kaart met deze mooie wax voor Lieke haar verjaardag Nelleke!
Nog van harte gefeliciteerd met haar en Thomas had zo ook een top dag!
x Gerie

Diny zei

Nog van harte gefeliciteerd met Lieke Nelleke....je hebt een prachtige kaart voor haar gemaakt en fijn dat ze het zo waardeert!
Groetjes Diny

Viv zei

Lovely card! Thanks so much for sharing with us at TIOT!

Hermien zei

Nog gefeliciteerd met Lieke, fijn om te lezen dat jullie samen een gezellige avond hebben gehad. Mooi kaartje heb je voor haar gemaakt.

Groetjes Hermien

Marfien zei

Mooie kaart met de wax, leuk dat Lieke hier zo van geniet

Danielle zei

Jullie hebben een drukke dag gehad zaterdag, maar zo te lezen allemaal heel gezellig! Lieke kreeg een mooie kaart van jullie, maar ik ook vandaag! Dank je wel. Erg leuk met de geprikte achtergrond en de mooie bloemen!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Nog van harte gefeliciteerd met je dochter Nelleke en wat heb je een prachtige kaart voor haar gemaakt. Heel gaaf die wax op de zwarte achtergrond.
Lieve groetjes Miranda

Femminde zei

Super mooi geworden met dat gilding wax!! En ja echt wel tof dat je dochter er zo oprecht blij mee was. Ik had voor onze oudste deze week haar tentkaart die ik afgelopen zomer al maakte. Ze was er ook zo blij mee.
Daar doen we het toch voor.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

CA Scrapper zei

Your card is so beautiful. Thanks for joining our Layer It Up challenge at Cut It Up.

Leslie

Cathy zei

Gorgeous card, love the embossed flowers and the gilding wax looks so pretty, thankyou for playing along at Seize the Birthday, Cathy x

Gunsbet zei

Je bericht viel op door zijn helderheid en diepgang. Dankbaarheid voor het delen!

Let's Art Journal zei

Such a beautiful card! The shimmer and shine is so pretty - love it 😊. Thanks so much for joining in the fun at Try it on Tuesday! Hugs, Jo x

Anoniem zei

Echt prachtig deze kaart…snap dat de jarige hem mooi vindt. Gefeliciteerd nog met Lieke!
Het lukt weer vaak niet om te reageren ppff.
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Larelyn zei

Thank you for joining our Cut it Up "Layer it Up" challenge. Please join our newest challenge #291 "Friends and Family."
Hugs,
Larelyn (CIU owner)

Andree zei

A wonderfully elegant card, the dark colours are fabulous. The gilded background looks amazing and the flowers really stand out in the contrasting gilded wax colour.
Thank you for joining in with our November challenge "Anything Mixed Media Goes" at Creative Artiste Mixed Media. Good luck x

Renske Neutel zei

Prachtige kaart. Dank je wel voor het meedoen aan de Polkadoodles challenge.

Groetjes Renske, Polkadoodles DT