Mijn lijst met blogs

woensdag 29 november 2023

Kleurenkaartteam



Crème en roestbruin zijn de kleuren die ik koos voor deze Kleurenkaartteam dag van vandaag. Toen de vraag van Martina kwam, begon het gelijk te ratelen daar boven in mijn hersenpan. Allerlei combinaties passeerden de revue, maar ik koos voor beige/ crème. Dit omdat voor mij een beige sjaal lag die ik afgelopen herfst gehaakt had. 
In eerste instantie dacht ik om wat met inkt te gaan werken, maar ik ging wat zoeken in een design blok van de Action, vond dit mooie designpapier en zocht daar de andere kleuren bij.
Eerst had ik ook kraftpapier, maar wit vond ik mooier, werd er frisser van. Ik heb mij heerlijk uitgeleefd met grote bloemen. 
In mijn bak oude papiertjes vond ik verschillende vellen van dat crème papier, en zo kon ik er ook een bijpassende envelop maken. Heerlijk, in deze tijd hoef je niet op het gewicht van de kaart te letten, omdat je nu met kerstzeges kunt versturen.
Hier zie je de kaart met envelop. Van harte is gestempeld. Op roestbruin papier stempelde ik het hart nogmaals en knipte deze uit. Daarna kwamen er wat stickles erop evenals op het hart van de bloem. 
Challenges:
Seize the Birthday fall items

Ik maakte nog een 2e kaartje met de sketch van Cheerfulsketches. Bij deze kaart heb ik wat gesmokkeld door er bruin  bij te gebruiken. Rechtsonder het huisje, links boven een sleutelbos. Rechts de tekst.
Challenge:

Ook hier kwam een bijpassende envelop. Ook bij de kaart van maandag maakte ik zo’n envelop.
Deze kaartjes zijn inmiddels gepost en onderweg naar 2 blogsters. Wie gaat ze in de brievenbus vinden?
Zeker bij de onderste kaart was het lastig bijpassend papier te vinden, maar uiteindelijk met veel plezier aan deze kaarten gewerkt.
Een fijne dag en tot morgen met de wekelijkste kerstkaart(en).
Lieve groetjes, 
Nelleke 


 

23 opmerkingen:

Anita van Deur zei

2 schitterende kaartje mooie kleuren combinatie en layout.

Caroline Cards zei

Mooie kaarten en heel leuk die bijpassende enveloppen.
Groetjes, Caroline

Marja Sch zei

Wat een mooie kaarten heb je gemaakt met deze roestbruine kleur. Zo leuk met die bijpassende enveloppen erbij. Groetjes Marja

Elle-Jeanne zei

Prachtige kaarten in deze tinten Nelleke.
Groetjes Elle-Jeanne

Cards by Cindy zei

Mooie kleuren, leuk geworden!

Diny zei

Je hebt twee mooie kaartjes gemaakt Nelleke....en wat leuk met de bijpassende enveloppen!
Groetjes Diny

Marfien zei

twee mooie kaartjes, leuke bloemen heb je gemaakt

Anoniem zei

Twee mooie kaartjes en een mooie uitdaging was het! En mooi die enveloppen erbij! Goed gedaan hoor! Groetjes Marijke

!neke zei

Super mooi Nelleke !!!!
groeten Ineke

Nancy zei

Hey Nelleke,
Leuke kaarten werden het!
Ik heb het crème-roest wel anders geïnterpreteerd...
Liefs,
Nancy

Nancy Soetaert zei

toffe kaartjes Nelleke, ik dacht bij crème eerder aan een lichtere kleur, hangt er maar van af aan welke smaak crème (waarmee we bij ons roomijs bedoelen) je voorkeur heeft hé ;-)
groetjes
Nancy

chantal zei

Wat een leukekaarten.combinatievan de kleuren is mooi
Liefs Chantal

marja kenter zei

Twee hele mooie kaarten. Leuk dat dp eronder.
Fijne dag en liefs.

GerJanne zei

Hoi Nelleke,
ik vind het een heel mooie combinatie en je kaartjes zijn ook prachtig. Ik had echt gedacht dat je het papier zou gebruiken dat we op de beurs hadden gekocht. De verhuiskaart is heel leuk. Ik heb wel en vermoeden wie die ontvangen heeft😉

Blauw Hertje van Stempidoe... zei

# kaarten nog wel en wat zijn ze mooi, maar de kleurencombinatie leent zich er ook zeer zeker voor.
Liefs Yvon Doensen

Colien zei

Heel mooie kaartjes voor het KKT van deze maand!
En deze keer geen vierkantjes papier als basis....
grtz Colien

Caroline zei

wow wat maakte je er veel, mooi hoor groetjes Caroline

martina's kaartjes zei

mooie kaatjes heb je gemaakt, je hebt je lekker laten gaan in deze kleuren, top
bedankt voor je kleurenkeuze
bedankt voor je deelname deze maand,
grtjs,Martina

Femminde zei

Een dagje later maar nu alsnog een KKT rondje.
Wat een mooie kaarten in de door jou gekozen kleurencombi
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Jantine zei

Je koos een mooie kleurencombinatie, Nelleke! En wat goed dat je bijpassend dp vond! Mooie kaarten maakte je ermee.
Ik ben een dagje later bij het KKT dit keer!
Groetjes
Jantine

Becca Sadler zei

Beautiful card! Thanks for sharing it at Ally's Angels during our November competition! --Becca

Sarah zei

Heel vrolijke kaarten. Je had er plezier mee, dat zie je zo. Ik ben laat met reageren maar het is de eerste dag die ik niet doorbreng in mijn bed of de zetel. Langzaam knap ik weer wat op. Groetjes

shirley-bee zei

Pretty card with fall colours. The white border makes the flowers and leaves pop. Thanks so much for playing along with our challenge at Seize The Birthday 🥳