Mijn lijst met blogs

maandag 20 november 2023

Kaart met doorkijkje


Een nieuwe uitdaging bij de Egel: maak een kaart met een doorkijkjes en gebruik embellishments. (versieringen) Ik had nog een basis kaart liggen met een doorkijkje er in. Ik vond een mooi plaatje van Yvonne creationisme en zocht er designpapier bij. Ik maakte een foutje en toen moest ik de kaart anders maken. Hoe ik het toen gedaan heb weet ik eigenlijk niet meer zo goed. Het werd een soort tentkaartje en kan ook los staan. Op de 2e foto zie je een extra vouw naar boven, waar ik een strook opplakte met allemaal kaarsjes erop. Ik plakte achterop een stukje mica, strooide er wat sneeuwsterren erop en plakte er weer een stukje mica op. Het plaatje plakte ik op een nestabilitie, maar eigenlijk is dat geen meerwaarde. Wat versieringen, tekst en sneeuwster. Meer is niet nodig, het papier is al druk genoeg van zichzelf.

Op deze foto laat ik zien dat er ruimte zit waar het strookje met de kaarsjes uitkomt. Het is leuk dat de kaart blijft staan
Wij van de Egel hopen natuurlijk dat er weer massaal meegedaan wordt. Zoals altijd stelt de Egel weer een mooie prijs beschikbaar. 
We zien jullie kaarten weer graag tegemoet.
Een gezellige dag vandaag.
Groet, Nelleke 

 

13 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

ooh, die is leuk geworden ! mooi lief, gezellig kaartje
grtjs,martina

Irene zei

Wat een gave doorkijkkaart, leuk die kaarsjes achter het mica!
XxIrene

Elle-Jeanne zei

Leuk voorbeeld kaart Nelleke.
Leuk gedaan de kaarsjes zo.
Groetjes Elle-Jeanne

marja kenter zei

Hij is prachtig. Zo leuk met die kaarsjes. Fijne dag en liefs

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een prachtig voorbeeldkaartje
gr Alma

Kaartenkraam zei

Wat leuk gedaan! Die kaarsjes creëren een extra laag en dus meer diepte.
En die pinguïns zijn superschattig!

groetjes van Ank

Nicolette zei

Een hele leuke kaart Nelleke.
Groetjes Nicolette

karin zei

Zo leuk met de kaarsjes achter het raampje.
Prachtig kaartje.
Groetjes,
Karin

Claudia's kaartjes zei

das een leuke, mooi gedaan
Stunning creation
Creatieve Groetjes Claudia

Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes

You tube:Claudia's Kaartjes

Blog:Claudia's Kaartjes

Creative Christmas 

Girlz makes Guyz Cards

Girlz creative crafts

Angélique zei

Een heel leuke kaart met lief plaatje. Het papier en de versieringen maken er een vrolijk geheel van.

Anita van Deur zei

Prachtige en lieve kaart, mooi doorkijkje.

Daphne zei

Wat een leuk kerst tafereeltje.
Leuke challenge vind ik, ik hoop mee te doen.

GerJanne zei

Heel erg leuk op deze manier dat doorkijkje en al die kaarsjes op een rij!