Mijn lijst met blogs

zondag 25 februari 2024

3 Little bunny’s

Vorige week maakte ik deze 2 kaartjes af. Deze zijn als reminder voor Kleuren met potloden bedoeld. Toen ik keek op welke dag 28 februari viel zag ik dat het dan ook KKT dag is. Oeps, dan maar wat anders maken, en dat komt wel goed. Daarom plaats ik deze kaartjes vandaag. Bij het Kleuren met potloden kun je tot 7 maart meedoen. Deze lieve en schattige konijntjes zijn van polka doodles: 3 little bunnies.  Bij deze digi is ook bijpassend designpapier om uit te printen en een ingekleurde digi. Beide digi's heb ik gebruikt en 2 vellen bijpassend papier zijn ook geprint. Daar heb ik dus deze 2 kaartjes van gemaakt.
Het eerste kaartje heb ik gekleurd met mijn derwent soft pastels. 
De kleuren zijn: 190-200-130-400
De kaart gemaakt naar een sketch. Een volgende keer zou ik de digi iets kleiner printen, al kan het zo ook. Ik vond het erg leuk om deze kaart te maken, ook het kleuren, wat nonchalant beviel mij wel.
Challenges;
Sweet Sketch Wednesday 2: sketch, iets anders gemaakt door 2 soorten papier te gebruiken.
Facebook: creaties suzan: valentijn/liefde
Ook van  het gekleurde plaatje maakte ik een kaart. Hier gebruikte ik de sketch van Cheerful weer. 
voor deze kaart gebruikte ik ook het bijpassende achtergrond papier. De tekst hoorde erbij. Ook deze zou ik een volgende keer iets kleiner printen.
Aan wie ik die ga versturen weet ik nog niet. Een tekst erbij kan altijd nog, ze gaan vast wel hun weg vinden.
Challenges:
We hebben afgelopen week 2 hele leuke kletseldates gehad. Daar kijk ik met veel plezier op terug. Woensdag laat ik zien waar ik bij Angela aan begon. 
Komende week zul je mij wel weer vaker zien. Dank jullie voor alle leuke reacties op mijn kaarten.
Groetjes, Nelleke

 

23 opmerkingen:

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een schattige bunny's.
mooie kleuren.
groetjes Alma

Anoniem zei

Beeldschone kaartjes laat je zien, allebei superlief en mooi gekleurde konijntjes. Erg leuk gemaakt!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

!neke zei

Super Nelleke !!!!!
Mooie kleurtjes !!!
groeten Ineke

karin zei

Schattige digi met de drie haasjes. Mooie kaartjes. Soms vind ik het ook moeilijk hoe groot je een digi moet printen, maar te klein vind ik zo priegelig en zeker als je het moet inkleuren.
Groetjes,
Karin

Irene zei

Je liet ze gisteren al zien, ze zijn zó schattig en jouw kleurwerk doet beslist niét onder voor het kant en klare plaatje Nelleke! Het papier is ook enig maar dat 'vreet' natuurlijk printerinkt. Ik heb net nieuwe cartridges er in gedaan en de digis vlekken verschrikkelijk met mijn Promarkers. Begrijp er niets van, bestel altijd dezelfde.
XxIrene

Aartje zei

We hebben deze schattige kaarten gisteren natuurlijk al in het echt mogen bewonderen en ze zijn superleuk.
Wat was het gisteren ook weer goed en gezellig bij je creatief cafe Nelleke.
Groetjes Aartje

Hermien zei

Wat een lieve konijntjes op je mooie kaarten.

Groetjes Hermien

GerJanne zei

Ik zag ze natuurlijk in het echt! En ze zijn echt geweldig mooi! Ook leuk dat er bijpassend papier is.
Ja, was zeker weer leuk, die 2 kletseldates! Zo'n mooi initiatief van je het Creatief Café!

Angélique zei

Wat een snoepjes van kaarten, zo leuk en lief!
Dankjewel voor het meedoen bij Cheerful Sketches!
Gezellig hoor, dat samen knutselen, ik kan mij goed voorstellen dat dat afspraken zij waar je erg naar uitkijkt.

Anita van Deur zei

Schattige bunny kaarten in tere kleurtjes.

Daphne zei

De dagen vliegen voorbij, hier ook hoor.
En zeker als je aan Challenges wel meedoen, of als je in een dt zit, moet je soms goed opletten wat je doet.
Ik vind deze kaartjes weer super schattig. Heel mooi gekleurd ook, ik ben daar altijd een beetje jaloers op.

Chris zei

Such cute little bunnies, beautiful layouts and colours. Your pencil colouring is beautiful, such a lovely soft effect.
Thank you for sharing at Crafty Calendar.
Chris
x

bolletjelucky.blogspot.com zei

Twee mooie kaarten in lieve zachte kleurtjes Nelleke. Je hebt die digi mooi ingekleurd.
Lieve groetjes Miranda

Elle-Jeanne zei

Twee mooie kaartjes Nelleke.
Mooi in deze zachte tinten.
Dankjewel voor het meedoen bij Cheerful.
Groetjes Elle-Jeanne

Trijntje zei

Wat een schattige digi ! Mooi zacht gekleurd. Beide kaarten zijn erg mooi. Mooi dp erbij. . Fijn dat je leuke en gezellige kletseldates had. De kaart van hierboven met de bloemen is ook erg mooi. Groeten Trijntje

Margreet zei

Wat een enige digi en wat een leuke kaarten heb je er mee gemaakt.
Bedankt voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
xxx Margreet

Alyson Mayo zei

This is super cute - those bunnies are adorable! Thanks for sharing with us at Dragonfly Dreams :)

Daniëlle - voorjougedaan zei

Wat ontzettend mooi gekleurd én een heel lief kaartje. Bedankt voor je deelname aan onze 'xoxo' challenge, groetjes Danielle

Kathie zei

Nelleke, both of your cards are very cute. I love this sweet image of these cute bunnies. I love colouring with pencils and haven't done for years. I started out card making using pencils and then I bought my copics. Two great cards and thanks so much for sharing with us over at Sweet Sketch Wednesday 2 and good luck.
Hugs Kathie
SSW2~DT

Colien zei

Twee heel mooie kaarten, die bunnies zijn schattig!
Bedankt voor je bijdrage aan onze XOXO-challenge op het 4 Season blog.
grtz Colien

anne zei

These are such a pretty pair of cards and lovely colours too. Thank you for playing along with us at Sweet Sketch Wednesday 2
Anne SSW2-DT

Doris Klein zei

Wow.. wie süß! Ich liebe das Motiv und schöne Farben hast Du gewählt.

Vielen Dank für Deine Teilnahme an unserer aktuellen Challenge bei Sweet Sketch Wednesday 2!

Grüßle und viel Glück
Doris
Kleido’s BastelStüble
*Owner* Do-Al(l) Kreatives
*Owner*Critter Crazy Challenges
*DT* Sweet Sketch Wednesday 2

Crea Astrid zei

Twee mooie kaarten heb je met deze schattige digi gemaakt. Het bijpassende papier is ook prachtig.

Groetjes, Astrid.