Mijn lijst met blogs

maandag 12 februari 2024

Dirk is jarig

Zoals wij allemaal zijn we elk jaar jarig. Zo ook Dirk, de eigenaar van de Egel. Als DT team sturen we hem dan ook elk jaar een verjaardagskaart. Elk jaar is er ook weer de nodige hilariteit om zijn leeftijd, er is er altijd wel eentje die het niet zo goed weet en dan wordt er weer een andere leeftijd genoemd. Gelukkig heb ik een ezelsbruggetje: hij is een paar dagen jonger dan mijn zusje.
Voor Dirk maakte ik deze kaart. Ik gebruikte hiervoor het winterpapier van MD, meer kerstpapier, maar dit ruitje kan naar mijn idee best. De grote zonnebloem gebruikt en de vogeltjes van Eline mochten ook op de kaart en snoepen lekker van de zonnebloemen. Dat zagen we vanuit het raam ook regelmatig bij ons in de tuin dat de meesjes zich te goed aan de zaden van de zonnebloemen. Het spreekt verder weer vanzelf. 
Vandaag is het weer kaartenmaakdag, ik heb er weer zit in.
Een fijne dagvandaag!
Groetjes Nelleke 

 

15 opmerkingen:

Daphne zei

Leuk!!
Haha, ik begrijp de lol om de leeftijd,.
Ik vind dit ruitjes papier helemaal geen Kerst papier, juist super leuk voor een Mannenkaart.
Veel plezier vandaag.
Ik mag nog 1 dag werken, daarna ben ik er veel vrij.

Anita van Deur zei

Super leuk deze kaart en stoer tegelijk

alma.heijenk@gmail.com zei

mooi ruitjespapier is het, verder leuk opgebouwd met de zonnebloemen en de vogeltjes.
groetjes Alma

Anoniem zei

Leuk je kaart Nelleke…de vogeltjes doen het super bij de zonnebloemen…ze zijn enig!
Die leeftijd is wel een dingetje hoor, moet kloppen maar als je 70 wordt mag het wel 68/69 zijn van mij. 🙈🤣
Fijne dag, groet Ellen
Ellen’s Greetingcards

Crea Astrid zei

Een mooie kaart heb je met de snoepende vogeltjes gemaakt.
Veel plezier met het kaarten maken.
Ik ben benieuwd wat voor kaart je gaat maken met de schattige 3 Little Bunny Rabbits van Polka Doodles.

Groetjes, Astrid.

Elle-Jeanne zei

Leuke verjaardagskaart voor de Dirk van de egel.
Mooi met de vogeltjes.
Groetjes Elle-Jeanne

marja kenter zei

Leuke kaart voor Dirk. Echt een mannen kaart.
Ik wist niet dat het vandaag weer kaarten maak dag is, ben ik ff goed bezig. ha, ha.
Fijne avond en liefs

marja kenter zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
marja kenter zei

Blogger gaf aan dat er iets verkeerd was gegaan en tot mijn verbazing stond het er toen twee x op. Dus heb ik er maar één verwijderd.
Doei

Irene zei

Altijd goed zo'n mooie ruit voor een man en de vogeltjes en grote zonnebloemen maken er een vrolijk gehaal van voor meneer Dirk vd Egel!
xxIrene

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke kaart voor Dirk Nelleke. Die vogeltjes die van de zonnebloemen snoepen, heel leuk.
Lieve groetjes Miranda

Henriët zei

Wat een TOP kaart maakte je voor Dirk. Heel mooi met de vogeltjes passend bij het dp.
Groetjes van Henriët

Femminde zei

Wat een toffe kaart met die koolmeesjes!! Echt super mooi gemaakt.
Hoop dat je een lekker knutseldagje gehad hebt.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

GerJanne zei

Wat grappig, we hebben dezelfde kleuren gebruikt voor Dirk!
Het is een heel mooi kaartje met die leuke vogeltjes. Misschien neem ik ze wel me volgende week om een stapeltje te gaan stansen!

Nancy zei

Hey Nelleke,
Leuke kaart werd het in deze kleuren en het mooie ruitjespapier...
Een geslaagde mannenkaart, zonder leeftijd, je speelt dus op veilig, haha!
Liefs,
Nancy