Mijn lijst met blogs

dinsdag 20 februari 2024

New Home

Vandaag blijf ik bij de blokjes kaarten. Deze kaart is mijn voorbeeldkaartje voor de komende uitdaging van de Egel. De komende 2 weken willen wij verhuiskaartjes zien met daarop bloemen en planten. Op groen papier plakte ik paarse vierkantjes. Deze werd weer gemat op wit papier. Het schattige stempelsetje van MD gebruikt en de lieve konijntjes gekleurd. Ze zijn te zien bij bij grote bloempot  waar ze druk bezig zijn om hun huisje in te richten. De bloemen bloeien uitbundig en de konijntjes hebben al eten verzameld voor de maaltijd.
Een stoere tekst erbij en wat glitters.
Deze kaart is naar Lieke en Maarten gegaan, zij hebben een huis gekocht. Komende week gaan ze na heel hard werken in hun huis over. Alles is nog niet klaar maar dat maken ze de komende tijd steeds verder af.
Challenge:
Zo meteen haalt GerJanne bij op voor een knetseldate bij Angela.
We hebben er weer zin in. Wat we gaan maken? Er zal in ieder geval gekleurd worden en heel veel gekletseld.
Groet, Nelleke 

11 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

leuk kaartje is het zo geworden
grtjs, martina

Anoniem zei

Leuke gezellige kaart met dit thema en de blokjes doen het er mooi bij.
Veel plezier vandaag bij Angela, gezellig!
Dankjewel Nelleke voor je prachtige kaart, ik vind het geweldig hoe je de bloemen gekleurd hebt en ook de kleuren zijn top, blij mee! 🥳
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Irene zei

Wat is ie LEUK en vooral gezellig met die schattige konijntjes en prachtige bloemen! De Egel prijs levert volgens mij ook heel veel vierkantjes op?
Gezellige dag met z'n drietjes.
XxIrene

Anita van Deur zei

ook een leuk kaartje voor een nieuwe huis, Veel plezier samen.

Angélique zei

Ah, wat een leuke kaart, die konijntjes zijn zo lief.
Jullie hebben vast weer een gezellige dag gehad samen, ik ben benieuwd naar jullie creaties.

Marfien zei

Gezellig kaartje, fijn dat L & M al kunnen verhuizen

Trijntje zei

Hele schattige verhuiskaart heb je gemaakt. Jullie hebben vast een gezellige dag gehad… we gaan vast binnenkort de resultaten zien. Groeten Trijntje

marja kenter zei

Het is een hele leuke, gezellige kaart.
En hartelijk dank voor de mooie verjaardagskaart Nelleke. Ik heb met studie zitten kijken hoe je die gemaakt hebt, ik bedoel die bloemen, ik vraag me af of je die hebt gebleekt? In ga zo zoeken in jouw berichten want Daphne dacht dat ze de kaart een keer voorbij had zien komen.
Groetjes en liefs

Daphne zei

Ach, wat een leukerd.
Lief, de haasjes, past helemaal bij de tijd van het jaar.
Was het leuk, jullie date?

Henriët zei

Nog zo'n mooie blokjeskaart. Mooi tafereeltje maakte je er op.
Groetjes van Henriët

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een leuk vrolijk voorjaarskaartje Nelleke. Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid.