Mijn lijst met blogs

dinsdag 6 februari 2024

Sneeuwklokjes voor mijn zussie

 

Vandaag is mijn jongste zusje jarig. Zusje zeg ik nog vaak, maar als je 54 wordt is ze eigenlijk een zus. Dat komt omdat ze de jongste is, onderling noemen we elkaar ‘zussie’. Ze vierde haar verjaardag vandaag niet echt, maar nodigde de hele familie eind mei uit om te komen eten. 
Vanmorgen hadden we even een zussies moment met z’n viertjes. Het was weer een fijn moment. Cadeautjes geven doen we niet meer, maar dat is nog wel lastig hoor. Nu had ik een mooie reden om deze kaart mee te nemen met een paar sneeuwklokjes uit eigen tuin. Ze heeft er zelf genoeg in de tuin staan, nu dus ook op papier. De kaart had ik in september al klaar, toen ik met de restjes bloemen bezig was kwam ik deze sneeuwklokjes weer tegen. Maar dit is een echte voorjaarskaart dus  plaats ik hem nu. 
De kaart spreekt wel voor zich, er zit ook nog prikwerk van Thomas bij. De ovalen stansen scheef geplakt wat ook een leuk effect geeft.
Tot morgen dan ben ik er weer met een kaart! Groetjes Nelleke 


13 opmerkingen:

Irene zei

Gefeliciteerd met je kleine zussie. Al worden jullie stokoud, het zal altijd zo blijven toch? Leuk sneeuwklokjes, de eerste lente bodes!
XxIrene

Irene zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Lia zei

Nelleke, wat een mooie kaart voor je zus! Van mij mogen de sneeuwklokjes heel gauw gaan bloeien!
Lia xx

!neke zei

Gefeliciteerd !!!
Leuke kaart voor haar !
groeten Ineke

karin zei

Proficiat met je zussie. Zo'n mooi kaartje is al een kadootje op zich.
Wij hebben ook afgesproken om geen kadootjes meer te kopen voor verjaardagen bij mijn schoonzussen en de mannen. Dus krijgen ze allemaal een kaartje, van mij dus een zelfgemaakte.
Groetjes,
Karin

Marjan zei

Van harte met je zussie, ik noem die van mij ook altijd zussie :) We schelen maar anderhalf jaar, haha.
Mooi is je kaart met de ovalen en het lieflijke Sneeuwklokje!

Anita van Deur zei

Prachtige sneeuwklokjes kaart! Proficiat met je zus.

marja kenter zei

Wat grappig Nelleke, ik heb deze maand voor mijn uitdaging met Daphne ook gekozen voor een kaart met sneeuwklokjes. Ik vind ze zo leuk, geniet er altijd van als ze weer boven de grond komen. Leuke kaart voor je zussie.
liefs en fijne avond

Angélique zei

Een mooie frisse kaart, tof dat je prikwerk van Thomas hebt verwerkt op de kaart voor zijn tante.

GerJanne zei

Gefeliciteerd met je zussie. Ze scheelt best veel met je! Mooi dat jullie allemaal zo'n fijne band hebben met elkaar! Zo waardevol.
Je kaart voor haar is heel mooi. Inderdaad overal zichtbaar, de sneeuwklokjes, zo leuk!

LisannesKaartenhobby zei

Van harte gefeliciteerd met je zussen! Hele mooie kaart heb je voor haar gemaakt. Zo leuk met de sneeuwklokjes, past helemaal bij nu! Mooi afgewerkt met de ronddartelende vlinders

Creatieve groetjes
Lisanne

LisannesKaartenhobby zei

Zussen = zusje

Daphne zei

Wat leuk!!
Bedankt voor de inspiratie, aan het eind van de maand zal je snappen waarom😊