Mijn lijst met blogs

donderdag 1 februari 2024

Sneeuwpop

Mijn vorige bericht van vandaag is niet helemaal goed gegaan. Ik plaatste hem op 1 januari ipv 1 februari, dus ondanks dat ik hem wijzigde blijft die ver weg in de leeslijst staan. Omdat ik toch wel een Kerst kaartje klaar heb, plaats ik mijn kerstkaart nu toch maar, dan komt mijn andere kaart ook meer in het zicht. (Hoop ik)
De blauwe achtergrond vond ik gestanst tussen stukken blauw papier en dacht die moet ik maar een gebruiken. Deze kwam op een witte basiskaart. Daarop kwam een soort lijst en de sneeuwpop van DDBD plakte ik er verhoogd op. ook kwam er een grote sneeuwster  op de kaart. Onderop kwam een witte strook met de tekst erop. Tot slot wat kleine sterretjes.
Challenges: 
bastel-traum: sneeuwman
Tot een volgende kaart.
Groet, Nelleke 


 

11 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Leuke kaart is het met deze olijke sneeuwpop. Heel lastig is het om je kaart weer naar voren te halen dat was mijn ervaring ook.

Nancy Soetaert zei

leuk kaartje met dit toffe sneeuwpoppetje!
Groetjes
Nancy 52WTC

Jantine zei

Leuke kaart, Nelleke! Grappig sneeuwpopje. En wat een gedoe met je blogbericht.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

alma.heijenk@gmail.com zei

mooi kaartje, ik zag m al bij gccc, daar plaatste ik net ook mijn kaartje.
groetjes Alma

Claudia's kaartjes zei

geweldige kaart. Zeer mooi. En leuk dat je meedoet met onze challenge bij Girlz Creative christmas.
Very nice card.
Creatieve Groetjes Claudia

Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
You tube:Claudia's Kaartjes
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas 
Girlz makes Guyz Cards
Girlz creative crafts
Creative sketchy girls

Annemarie en Merit zei

Had toevallig hetzelfde met het plaatsen van de kaart van vandaag...
Leuk kaartje met de lieve sneeuwpop.
Liefs Annemarie en merit DT52WTC

Kaartenkraam zei

Hele leuke kaart!

groetjes van Ank

Angélique zei

Een heel leuke vrolijke kaart!
Ik zal je andere bericht meteen ook bezoeken.

marja kenter zei

Het is weer een "snoepje". Wat een leuke sneeuw pop.
Groetjes en liefs

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een mooie kaart Nelleke met de mooie sneeuwpop. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

Anoniem zei

Leuke kaart laat je zien en altijd handig als je achtergrondjes klaar hebt liggen…erg leuk geheel!
Ook je vorige kaart is gaaf gemaakt, ff gemist!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards