Mijn lijst met blogs

maandag 26 februari 2024

Pluk de dag

Vandaag had ik een heerlijke knutseldag, de kaarten voor woensdag zijn klaar.
De sketch van FMS 624 wilde ik nog graag maken. Het blokje van MME lag nog op tafel en daarvan gebruikte ik dit papier voor deze kaart. Daar ben ik eigenlijk een beetje mee aan het prutsen geweest. Eerst wilde ik een kaart voor een man maken en emboste ik wit papier ipv het dubbeltjes gaas welke ik gebruikt heb. Het stond niet. Daarna dus dubbeltjes gaas gebruikt. De andere reepjes had ik gelijk, echter ipv grijs plakte ik oranje, stond ook niet, gelijk er weer af gehaald. Toen wilde ik iets van lieveheersbeestjes gebruiken, maakte er 2, maar niet tevreden. Het idee voor een mannenkaart laten vallen, en bloemen van MD er opgeplakt. 
Nog een algemene tekst en misschien kan die daardoor toch ook wel naar een man gestuurd worden.
Nu aan het eten koken, daarna ga ik met Lieke haar appartement schoonmaken, zodat ze het daar af kunnen sluiten.
Fijne avond en tot een volgende kaart.
Groet, Nelleke 

 

9 opmerkingen:

alma.heijenk@gmail.com zei

prachtige uitwerking van de sketch, is herkenbaar dat het niet wordt zo je in gedachten had en ja dan toch maar dat idee laten varen.
groetjes Alma

Aartje zei

Mooie sketch Nellekeen door het vrolijke kleurgebruik lekker zonnig.
Groeten,Aartje

Angélique zei

Mannen houden vaak ook van bloemen en zeker zulke hippe in wat fellere kleuren. Ik vind het een geslaagde kaart.
Fijn als jullie zo het appartement op orde hebben.

Marfien zei

Oeps, je gaat wel snel hoor, had de konijnen nog niet eens goed bekeken :-)
Het zijn allemaal weer leuke kaartjes geworden, tja en bij mij worden de beoogde mannenkaarten ook wel eens voor dames . . .

GerJanne zei

Heel mooi kaartje! Leuk wat die verschillende dessin papiertjes doen.
Heerlijk zo'n knutseldag. Ik had een paar uur vanmiddag. Echt genieten.

Kaartenkraam zei

Mooie kaart en ik denk dat een man die ook zeker wel zou kunnen waarderen!

groetjes van Ank

Kim S zei

Isn't it funny how cards just take on a life of their own? You start one direction and pretty soon it's completely different. But I like how your card ended up! Thank you for playing along with us at Freshly Made Sketches.

Scraptastisch zei

Ja en dan is het een hele vrolijke dameskaart geworden met hele mooie bloemen erop! Fijn dat het appartement met de schoonmaak, best wel een klus hè Nelleke.
x Gerie

Daphne zei

Soms is het nodig om je plannen bij te stellen en komt er daarna een hele leuke kaart onder je handen vandaan.
Herkenbaar hoor.