Mijn lijst met blogs

zaterdag 10 februari 2024

Condoleance kaarten


Afgelopen week heb ik wat condoleance kaarten gemaakt.
Deze kaart is naar de ouders van Maarten gegaan. Het achtergrondje heeft Lieke gemaakt. 
Daarop kwam een zilveren hart van MD. Ook de roos is van MD. Ik kon precies de juiste kleur roze vinden die min of meer in de grijstinten terugkomt. Her en der kleine hartjes. 
De kaart was klaar toen we de rouwkaart zagen: daar stonden klaprozen op, maar toen was de kaart al klaar, en het zomaar gelaten.
Challenges:
Deze kaart ging naar Lieke en Maarten. Ik wist dat zij dit een mooie kleur vond. De tekst stond op de rouwkaart, maar dat wist ik toen nog niet. 
Voor de kaartenbak maakte ik nog een blauwe versie. Daarbij spetterde ik nog wat blauwe inkt. De vorige maand maakte ik dit soort kaarten met een zwarte stans, nu heb ik met zwart gestempeld, wat ook heel leuk is om te doen.
Vanmiddag was er een mooie afscheidsviering van oma, die in een vrij kleine groep gehouden werd. Het was goed om hier bij te zijn.
Met mij gaat het weer de goeie kant op, gisteren weer lekker bezig geweest. Het schiet lekker op daar.
Zo leuk en lief: Lieke was vanmorgen nog in het huis aan het verven. Kijkt ze uit het raam, ziet ze dat buurkinderen met stoepkrijt een groet aan hun buurvrouw tekenen. De auto met oma ging nog 1x langs haar huis, echt een kippenvel moment!
Groet, Nelleke 




 

19 opmerkingen:

marja kenter zei

Mooie kaarten en zo op de foto vind dat rise toch wel heel goed passen bij de achtergrond en die andere twee vind ik ook om goed te onthouden. Mooi gedaan.
Fijne avond en liefs

marja kenter zei

Rise=rose

Elle-Jeanne zei

Mooie condoleance kaarten Nelleke.
Doet altijd goed om een kaartje te mogen ontvangen.
Sterkte gewenst.
Groetjes Elle-Jeanne

GerJanne zei

Tsjonge, had ik dat helemaal gemist van je ogen. Ik dacht nog die is lekker aan het behangen...en nu gaat het weer dus. Ik had je kerstkaarten ook gemist zie ik.
Die waren ook weer mooi en deze is wel heel prachtig met die roos.
En wat mooi van die buurkindertjes! Sjonge om stil van te worden.

Anita van Deur zei

Mooie serie condoleance kaarten Nelleke, fijn dat het beter gaat met je ogen. Wat lief van de kinderen.

Caroline Cards zei

Mooie condoleance kaarten. Fijn dat het al wat beter gaat. Een lieve groet van de kinderen!
Groetjes, Caroline

Claudia's kaartjes zei

Heel mooie kaarten zijn het geworden
Creatieve Groetjes Claudia

Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
You tube:Claudia's Kaartjes
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas 
Girlz makes Guyz Cards
Girlz creative crafts
Creative sketchy girls

Henriët zei

Wat een mooie condoleancekaarten heb je gemaakt. De bovenste is mooi van kleur en de roos past er erg goed bij.
De andere 2 vind ik ook mooie kleuren hebben. Die zijn wat eenvoudiger maar daardoor niet niet minder mooi.
Fijn dat je weer bent opgeknapt.
Groetjes van Henriët

Angélique zei

Prachtige kaarten, vooral die voor Maarten's ouders. De andere twee zijn ook heel mooi.
Wat mooi dat de buurkinderen hun oude buurvrouw nog eenmaal groeten met een tekening, echt hartverwarmend.
Fijn dat het met jou weer wat beter gaat.

Nicolette zei

Hele mooie kaarten heb je gemaakt.
En wat een mooi eerbetoon van de buurkindertjes.
Groetjes Nicolette

alma.heijenk@gmail.com zei

mooie serie,
mooi van deze kinderen voor hun buurvrouw.
groetjes Alma

Marfien zei

Mooie serie, moet er nodig een stel maken voor de winkel, deze zien er niet al te moeilijk uit

carla zei

We hebben deze kaartjes ook nodig en hier tegenwoordig nogal veel vind ik.
Mooie ideetjes.
Groetjes,
Carla

Hobby Hoogland zei

Prachtige kaartjes al is de aanleiding meestal niet zo leuk.
groetjes Marjan.

Fiona zei

I love your very pretty rose on that mixed media card. Thanks for sharing with us at Creative Artiste Mixed Media

Donna Walls zei

You've created many comforting cards of condolence. Thanks for linking up at The Paper Funday Challenge and we look forward to seeing more of your lovely designs soon.
Donna xx
Paper Funday Challenge
Inspiration Station Challenge
Beautiful Blossoms Challenge

My Side of Oz zei

These are lovely and elegant cards! Thanks for playing with us at Creative Inspiration Challenges! Nan, DT

Nonni zei

What a beautiful card, great use of dies. Thank you for joining us at Inkspirational and I hope to see you joining our new moodboard challenge!

Ellibelle zei

All three are so beautifully done!
Thank you so much for sharing this month at my Crafty Wednesday challenge!
Ellie
Ellibelle's Corner