Mijn lijst met blogs

woensdag 7 februari 2024

Gastdesigner cheerful

Een vroeg kerstkaartje vandaag. Dat komt zo. Omdat ik de vorige maand 1 van de winnaars bij Cheerfulsketches was, ben ik nu gastdesigner bij de lopende uitdaging. Als prijs mocht ik een digi uitkiezen bij Last Minute Manda. Ik koos voor ingekleurde digi’ s van deze leuke kabouters, en kreeg deze al gauw gestuurd van Manda. En ik vind ze toch leuk! Vooral de kleuren vind ik geweldig, en zag er gelijk papier bij. De digi’s uitgeprint. Eerst moest ik hem wat verkleinen, maar goed ook, de ogen van de kabouters waren zo intens, ik was blij dat ze kleiner werden.
Het mooie papier van MD paste er helemaal bij en met de sketch was de kaart snel klaar. Nog een leuke tekst die ik bij een bestelling kreeg van de Egel, wat kerstboompjes en een bijpassend takje, sneeuwvlok en sterretjes versieren de kaart. 
Challenges:
Morgen kom ik weer met een kerstkaart. Welke moet ik nog even bekijken, er liggen er al wat klaar.
Straks het laatste behangen afmaken bij Lieke maar eerst een uurtje aan de sport.
Groetjes Nelleke 

 

12 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Hij is heel geslaagd deze kaart, wat een leuke digi. Goed bezig met sport en het behangen.

Kaartenkraam zei

Prachtige kaart, die kleuren zijn inderdaad geweldig mooi en het papier past er perfect bij!

groetjes van Ank

Elle-Jeanne zei

Prachtige kerstkaart Nelleke.
Leuke plaatje
Fijn dat je gastdesigner wilde zijn.
Groetjes Elle-Jeanne

Daphne zei

Naaaaa, kijk nou dat papier is er voor gemaakt!
Wat een leuke kaart is het geworden zeg.
Ook wel eens handig, ingekleurde digi's gebruiken.
Succes vandaag, sport ze een daarna weer sporten, euh.... behangen.

Irene zei

Prachtig hoe alles bij elkaar past Nelleke, wat een mooie kleuren! Sporten???? Dat is nieuw voor me en de behangklus is ook al topsport dus jij gaat knallen vandaag 🤣.
XxIrene

alma.heijenk@gmail.com zei

een hele mooie kaart met deze gnomes, ook je sneeuwklokjes kaart vind ik mooi, ik zie ze al op verschillende plekken
groetjes Alma

Angélique zei

Een heel mooie kerstkaart in zachte kleuren. De digi is zeker een mooie, mooi gecombineerd met het papier en de rest van de aankleding.
Dankjewel voor je bijdrage als gastdesigner bij Cheerful Sketches.
Is het behangen nog niet genoeg sport? Wauw, actief hoor! Succes.

Marijke zei

Wat een leuk kaartje met deze leuke gnoms! een leuke sketch en die sneeuwklokjes hieronder vind ik ook leuk. al een beetje voorjaar! Zie ze hier in de tuin al open gaan! Groetjes Marijke

karin zei

Leuk die kabouters op je kaartje. Mooi gemaakt met het bijpassend dessinpapier.
Fijne dag verder,
Groetjes,
Karin

joke zei

Schitterende kaart heb je gemaakt als gastdesigner en wat een geweldig plaatje.
Groetjes Joke

GerJanne zei

Wat een mooie kaart Nelleke! Inderdaad een enig plaatje! Knap dat jullie zoveel hebben behangen! Fijn voor Lieke en Maarten dat jullie dat zo goed kunnen.

Lynda zei

Such lovely colours and design. Thank you for joining us at ABC Christmas Challenge xx Lynda/Loopyloo DT