Mijn lijst met blogs

maandag 10 juli 2023

Alles mag bij kleuren met potloden


Tijd voor een nieuwe uitdaging bij Kleuren met potloden. Zoals altijd is de uitdaging alles mag, als je maar met potloden kleurt.
Ik maakte deze creatie voor mijn kleinzoon die in september 2 jaar wordt. Voor alle kleinkinderen maak ik een apart model en dit is de card in the box , het model dat GerJanne vaak maakt en eigenlijk heel eenvoudig is. De basis lag al een tijdje klaar. 
Ik koos om de digi's van Last minute Manda: happy birtday Dragons te gebruiken. Daar zaten veel afbeeldingen bij die ik kon gebruiken.
Ik kleurde met derwent soft colours. De nummers heb ik niet opgeschreven, ik keek welke kleuren het beste bij het papier matsten.
Hier zie je de overzichtsfoto. Ik stanste de grote 2 van Crealies en het blauwe ging door de embossing.
Daar maakte ik ballonnetjes vast met mica, het lijkt nu alsof ze zweven.
Ik kleurde de taart en de kaarsjes en plakte de kaarsjes achter de taart. Daarvoor zijn naam en daarvoor weer muzieknoten want Hugo is gek op muziek. Oa Mango van K3. 😊
Op het voorflapje zie je de letter 2 met het kaarsje.
Aan de zijkant zie het draakje met een tros ballonnen. Ik heb alles zo goed mogelijk geprobeerd te kleuren en uit te knippen.
Aan de andere zijkant zie je het draakje met een heerlijke cupcake. Dat is genieten.
Het was erg leuk om deze card in the box te maken, en natuurlijk ben ik benieuwd wat Hugo en zijn ouders er van vinden. Hugo heeft namelijk kleertjes met een krokodil, en daar lijkt het draakje wel wat op. Maar de krokodil kan ik altijd nog op zijn vlaggetje verwerken, want die maak ik ook voor de kleinkinderen.                                                                
Hier zie je de digi's bij elkaar, waarvan ik een deel gebruikt hebt.
Zo wie zo leuk als de creaties in de smaak vallen. Hugo zijn vader, onze zoon, werd 40 afgelopen week. Op zijn kaart stond de stans: boys will be boys. Hoorde ik vanmorgen: hij zegt altijd dat 40 het nieuwe 30 is. Haha 😍😀Hoe leuk is dat.
Challenge:
2 Sisters on the blog: 2 of meer  ballonnen.
Groet, en tot een volgende kaart, ik heb nog genoeg te laten  zien.  Nelleke 

14 opmerkingen:

karin zei

Wat een prachtige creatie met al die figuurtjes erop. Zo mooi gemaakt! Daar zal de jarige boy blij mee zijn.
Leuk dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs. Bedankt ervoor.
Groetjes,
Karin

carla zei

Wauw mooi en veel op te zien, wat altijd leuk is voor zo een klein manneke.
Oogjes tekort om dit te bewonderen.
Knap gemaakt Nelleke.
Bedankt voor je deelname aan onze "C" challenge bij carlin's kaartenparadijs.
Succes !
Groetjes,
Carla

Daphne zei

Dit model blijft leuk.
En een bijzonder model voor de kleinkinderen is natuurlijk helemaal leuk om te maken.
Ik vind deze digi's zo lief, de snoetjes van het Draakje, ik ben verliefd.
Wat heb je het mooi uitgeknipt!! Poeh, vooral bij de touwtjes van de ballonnen, wat een geduld

VoormeKaartje zei

Super mooi gemaakt. Een fijne week.

Kaartenkraam zei

Wat een gezellige kleurrijke creatie.

groetjes van Ank

KarinsArtScrap zei

Hi Nelleke een heel erg leuk boxdoosje heb je gemaakt

gr karin

Femminde zei

Nog van harte gefeliciteerd met je zoon!! En wat een super leuk kaartje voor je kleinzoon. Dit is er een super modelletje voor.
Fijne week verder!!
Groeten van Femminde

GerJanne zei

Supermooie Card in a box voor Hugo! Wat gaat het snel he, nu al 2 jaar bijna...
En ja leuk is dat model he en inderdaad helemaal niet zo lastig te maken.
En gefeliciteerd met de nieuwe DT bij KMP.
Leuk hoor, en nu moet je wel kleuren.....

Marfien zei

Schattig doosje heb je gemaakt voor je kleinzoon, zal hij wel leuk vinden. Goed dat hij niet zo'n lange naam heeft :-)
Heb je wel een kaartje gestuurd, maar misschien komt die morgenochtend pas?

Nicolette zei

Heel erg mooi gemaakt. Ik heb dit model van het weekend voor het eerst zitten maken, en inderdaad echt niet moeilijk om te maken.
Leuk dat je weer meedoet bij 2Sistersontheblog.
Groetjes Nicolette DT

Caroline zei

Heel schattig! Het is een heel leuk model!
Dank je wel dat je meedoet bij 2 Sistersontheblog.
Groetjes Caroline

Angela zei

Schitterende boxcard heb je gemaakt voor Hugo! Heerlijk vrolijke kleurtjes!

dj zei

Adorable!! Way to go shopping your stash! Thanks for playing along with our celebratory number challenge over at Shopping Our Stash!! Your "jack in a box" is perfect!! A 2 year old will be thrilled...what a fun idea!! Deb Horst, DT #SOS500

Chana Malkah zei

This is an adorable pop-up card! The design is so cohesive and the palette is perfect! Thanks so much for sharing this with us at Shopping Our Stash!
Hugz,
Chana Malkah, DT