Mijn lijst met blogs

dinsdag 18 juli 2023

Zomaar


Zomaar een kaartje vandaag. Wat ook even zomaar is gemaakt. Vorige maand kreeg ik hobbyspullen van een vrouw bij ons uit het dorp. Daar heb ik al leuke dingen mee gedaan. Dit plaatje zat er ook tussen en legde ik apart om er een kaartje van te maken.
Vorige week maakte ik er dit kaartje ervan. Ik sneed het plaatje met groene rand uit en matte dit op donkergroen papier. Op een witte basiskaart plakte ik gestippeld design papier van SL. 
Van versamark kocht ik een tijdje geleden verschillende kleuren en daarmee stempelde ik de tekst in bijpassend groen. Een takje en wat glitters om het af te maken.
Een kort berichtje deze dag, straks nog wat haakprojectjes opzoeken en zeker ook de fiets op met dit mooie weer.
Challenges:
Paperminutes: Sonnenblumen
(4) Facebook Suzuan: zonnebloemen.
Een fijne zonnige dag vandaag!
Groet, Nelleke 

9 opmerkingen:

Lia zei

Mooi Nelleke, wat je met het sfeervolle plaatje hebt gemaakt.
Lia xx

Hermien zei

Mooi kaartje Nelleke, altijd handig als je zoiets hebt liggen voor als je het nodig hebt. Fijne dag,
Hermien

karin zei

Leuk kaartje en het takje maakt het helemaal af.
Groetjes,
Karin

Hobby Hoogland zei

Wat een leuk kaartje zomaar en ook zomaar gemaakt .Altijd makkelijk voor je voorraad.
groetjes Marjan.

Angélique zei

Een heel mooie kaart die je voor veel gelegenheden kunt gebruiken.
Mooie kleuren, mooi papier en mooi plaatje.

Christina zei

Die Karte ist ja wunderschön geworden und gefällt mir sehr gut. Danke, dass du sie bei Paperminutes zeigst.

LG Christina

Sarah zei

Mooi. Dingen krijgen en daar iets meedoen is extra plezierig. X

GerJanne zei

Heel leuk kaartje heb je gemaakt met de spulletjes van Marie! Mooi plaatje is het!

Christine zei

Leuk kaartje,