Mijn lijst met blogs

vrijdag 14 juli 2023

Zomeravond





Dit doorkijkkaartje staat al even klaar om gepost te worden. Het modelletje kreeg ik van GerJanne, en lag er ook heel lang om er wat van te maken. 
Ik vond het eigenlijk best wel lastig wat ik hiermee moest doen.
Uiteindelijk is het dit geworden. Uit een designblok van de Action vond ik dit mooie papier. Dat heb ik in het geheel over de basiskaart geplakt. De binnenkant kreeg ook dit papier. Ik gebruikte de palmbomen en bootje van MD in het zwart als silhouet. 
Ik gebruikte een hello stempel en een klein ankertje op de voorkant. 
De zijrandjes een zwart randje gegeven. Ik denk van een slimline stans.
In de binnenkant zie je ook de vogeltjes vliegen.
Nog een close op van de binnenkant.
Het was leuk om te maken, al heb ik niet het idee dat de afbeelding heen en weer schuift.
Challenges:
Hobbyshop Veldmaat: maak een zomerse kaart
Use Your Stuff: summer moodboard
Groet en tot een volgende kaart.
Nelleke 

14 opmerkingen:

Trijntje zei

Wat een prachtige kaart is dit Nelleke. Leuk zo met de silhouetten. Mooie kleuren. Groeten Trijntje

Kaartenkraam zei

Helemaal geweldig! Het is een echte zwoele zomeravond op je kaart.
Leuk modelletje ook, zeker voor een dergelijk tafereeltje.

groetjes van Ank

Angélique zei

Wat een gave kaart, Nelleke! Prachtig die kleuren in combinatie met de silhouetten. Leuk ook zo met een doorkijkje.

karin zei

Mooi kaartje met dat prachtige papier en de palmbomen en bootje in het zwart.
Groetjes,
Karin

VoormeKaartje zei

Super mooi gemaakt. Erg leuk model. Een fijn weekend.

Diny zei

Wow....wat een gave kaart Nelleke....leuk gedaan met het doorkijkje!
Groetjes Diny

Aartje zei

Mooi zomers doorkijkje Nelleke. Geeft een mooi sfeertje met de kleuren die je hebt gebruikt.
Groetjes Aartje

GerJanne zei

Heel leuk gedaan. Mooie kleuren ook en de silhouetten geven en speciaal sfeertje.
En nee de afbeelding beweegt niet. We moeten samen eens zo'n kaartje maken, dan leg ik het uit! Maar in elk geval bedankt voor het meedoen bij DAK!

Femminde zei

Wat een leuke kaart!! Zo mooi met die zwarte silhouetten.
Fijn weekend!!
Groeten van Femminde

Sarah zei

Super tof!

Uschi zei

Wow, that´s such a stunning maritime card. Great colours and a wonderful fold. amazing design with those black silhouettes of the ship and the palm trees. Awesome seagulls too!
Thank you so much for sharing this beautiful card with Do-Al(l) Kreatives current challenge.
Hugs Uschi

Caroline Cards zei

Heel erg mooi met dit papier en de zwarte silhouetten komen er mooi op uit.
Dankjewel voor het meedoen aan de DAK challenge!
Groetjes, Caroline

Doris Klein zei

Wow!!! That's awesome! I love the fold, the colours, the design.... Just an amazing work!

Thanks for playing along with our Do-Al(l) Kreatives Challenge and good luck!

Hugs and please come back soon!
Doris
Kleido’s BastelStüble
*Owner* Do-Al(l) Kreatives
*Owner*Critter Crazy Challenges
*DT* Sweet Sketch Wednesday 2

Haven_mom4 zei

What an amazing project. I think I would struggle with it too but the end result is stunning. Thanks for sharing with us at Use Your Stuff