Mijn lijst met blogs

woensdag 19 juli 2023

Strijkkralen


Vandaag weer wat strijkkralen kaartjes. Het blijft leuk om deze ook te maken. Het is vooral zoeken naar het juiste papier, en voordat je de kraaltjes plakt, moet je eerst de tekst stempelen. Deze kaart ging naar Irene en Ben die begin van de maand 40 jaar getrouwd waren. Eerst vroeg ik mij af of dat wel kon, maar zij kent de geschiedenis van de kaart. 
Wat wij zelf zo mooi vinden is dat hij niet zomaar ergens kraaltjes neerlegt, maar in vlakken werkt. 
Het papier is van de Aldi, ik hou heel veel van dat soort kleuren en de kraaltjes passen er goed bij.
Irene deed al een berichtje dat ze de kaart aan haar kleindochter liet zien.
Ik maakte nog meer kaartjes met dat papier zoals je ziet.
Het spreekt allemaal wel voor zich.
Tot morgen voor de wekelijkse kaart, ik ga nog even naar mijn kamertje.
Groetjes Nelleke 

 

6 opmerkingen:

lenywim35 zei

Hi Nelleke. Strijkkralen >>>>>> herinneringen !!!! Dat deed ik altijd al met de jongens en hun vriendjes. Ik heb wat doosjes strijkkralen gekocht en strijkijzers verknald. ahahaha
Maar nu verknal ik steeds mijn blog. Ik krijg het niet meer in de
zijkant. Eersdacht ik dat het aan die video van die Rotterdamse tuin lag, maar nu had ik een haringetende Wim er op staan, maar nu gaat het weer niet. Ik zit ennorm te balen, want nu krijg ik geen reacties en dat is juist zo euk. Maar dan moet ik maar stoppen. Ik doe niet al die moeite voor mezelf. dat is logisch. Jij, Margreet en Inekezijn de enigen die reageren. Dan heb ik het gevoel, dat ik nogleef en iets te vertellen heb.
Jij in elk geval altijd bedankt voor e lieve reacties. Hoe gaat het met je zoon en je Wim.??
Liefs van Leny

VoormeKaartje zei

Wat een leuke kaarten maak je met die strijkkralen.

Angélique zei

Ik vind je kaarten heel tof. Thomas heeft met plezier de figuren gelegd en jij hebt er heel leuke kaarten mee gemaakt.

Nynke zei

Mooie kaarten zijn het geworden! De kleuren zijn inderdaad prachtig.
En natuurlijk heeeeel hartelijk dank voor je lieve, mooie geboortekaartje voor onze Jelle! Wordt zeer gewaardeerd!
Groetnis Nynke

Daphne zei

Het dp is er perfect bij.
Juist heel leuk, deze kaart, zeker als de ontvanger de geschiedenis kent.

GerJanne zei

Ha Nelleke,
wat een leuke kaart is het voor Ben en Irene. Natuurlijk wordt dat gewaardeerd door hun.
Ook de andere twee zijn leuk. En inderdaad heel leuk te zien dat Thomas de kralen in vlakken legt! Bijzonder, want het staat heel erg leuk!