Mijn lijst met blogs

woensdag 12 juli 2023

JIJ

Vorige week kreeg mijn jongste broer(tje) er een jaartje bij. Vrijdagavond vierde hij het, maar deze kaart lag op zijn verjaardag in de brievenbus.
De basis had ik van de winter al gemaakt, nu hoefde ik de kaart alleen maar af te werken. De mooie JIJ stans werd weer tevoorschijn gehaald en JIJ stanst ik in okergeel uit. Jij stanste ik nogmaals uit om over de grote jij te leggen. En bent jarig kwam links onder.  Links kwam een bierflesje met zijn leeftijd erop.
Nog wat houten sterren erop en meer is niet nodig, de kaart is al druk genoeg.
Challenge:
Gelukkig is de temperatuur wat aangenamer, we gaan er weer wat van maken vandaag.
Groetjes en tot morgen, Nelleke 

10 opmerkingen:

Trijntje zei

Wat een superleuke JIJ kaart voor je broer Nelleke. Groeten Trijntje

Anoniem zei

Superkaart voor je broer Nelleke. De JIJ stans doet het altijd goed hè…mooie kleuren ook! Je card in the box is ook super leuk gemaakt voor je kleinzoon, zo schattig met het draakje!
Fijne dag, groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Angélique zei

Een leuke kaart voor je broer, een echte mannenkaart.

Marjan zei

Super deze stoere kaart voor je broer, gaaf die samenstelling van papiertjes ook erachter. Fijn dat je meedoet met DCL, Nellek!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie kaart voor je jarige broer Nelleke, mooie kleuren!
Lieve groetjes Miranda

Scraptastisch zei

Gefeliciteerd met je jongste broer Nelleke en ik vind je kaart prachtig in deze kleuren!!! Heerlijk weer dit even bijkomen van de hitte en ik noem dit altijd DOE weer!
xx Gerie

karin zei

Leuke kaart heb je gemaakt. Mooi met die grote jij-stans.
Groetjes,
Karin

Anoniem zei

Prachtig kaartje heb je gemaakt. Bedankt voor je deelname aan DCL, groetjes Anja

Sarah zei

Leuke kleuren. Retro- look. Tof voor je broertje x

GerJanne zei

Het blijft altijd weer leuk, die JIJ stans op mooi DP!
Nog van harte met je broer(tje).
Weet je dat ik blok toen ook meteen gekocht heb en er nog niets mee gedaan heb?? Erg he??