Mijn lijst met blogs

maandag 31 juli 2023

Uitdaging met Aartje, 12

De 12e uitdaging met Aartje vandaag. We zijn deze uitdaging voor een jaar aangegaan, en dit is dan de laatste uitdaging. Aartje liet al weten dat ze door wilde gaan en ze appte dat ze al een pakketje heeft samengesteld. Ik ben benieuwd, het is altijd erg leuk om elkaar steeds uit te dagen.
Vandaag bedacht Aartje de uitdaging. Ze vraagt de stans met rafelrand en bijbehorende tekstjes te gebruiken. Verder moest het een mannenkaartje worden met een plaatje uit het pakket.
De sketch die Erica bedacht voor de facebookpagina van de Egel stond nog op mijn lijstje om te maken. De laatste dag dat dit kan, De stans die Aartje bedoelde heb ik gebruikt maar wel wat aangepast en wat kleiner gemaakt. Het plaatje paste er precies op. Het papier en ribbelkarton komt ook uit het pakket. 
Links de tekst Happy gestanst van kraft en scheef opgeplakt. Rechts de tekst van de bijbehorende stempelset. Rechtsboven een slinger gemaakt om het wat op te fleuren, de kaart was eerst wat saai. Links boven een vierkante knoop met touwtje.
Verder spreekt het wel voor zich.
Kijken jullie ook bij Aartje wat ze gemaakt heeft?
Wij waren gisteren een dagje naar Eindhoven naar de open dag van PSV. Altijd weer genieten. 
Wat we vandaag gaan doen? Bijkomen van gisteren en  in ieder geval proberen om een stukje in de regio te gaan fietsen, het is hier zo mooi!
Challenge:
Groetjes, Nelleke 

12 opmerkingen:

karin zei

Wat een leuk kaartje met die auto erop. Heel mooi gemaakt.
Fietsen? Met dit weer? Mij niet gezien! Veel plezier.
Groetjes,
Karin

Henriët zei

Een hele leuke mannekaart. Leuk met het ribbelkarton en de lampjes. Die gebruik ik ook vaak als ik een kaart nog wat te kaal vindt.
Geniet van jullie vakantie.
Groetjes van Henriët

!neke zei

Super leuk met die auto !!!!!
Groeten Ineke

Diny zei

Een heel ander kaartje dan van Aartje....maar ook een hele leuke Nelleke!
Groetjes Diny

Angélique zei

Een heel leuke kaart met het ribbelkarton. Het is echt een stoere mannenkaart.
Fijn dat jullie zo genieten. Hopelijk hebben jullie beter weer dan hier in het westen. Veel plezier nog!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele gave kaart in warme kleuren en uitdaging geslaagd volgens mij Nelleke. Fijne vakantie nog.
Lieve groetjes Miranda

Trijntje zei

Leuke kaart met de vw kever die de pakjes meeneemt voor de jarige. Groeten Trijntje

Monique zei

Hoi, wat een mooie kaart. Leuk dat jullie elkaar zo uitdagen.
En nog gefietst? Ik kan het me haast niet voorstellen. Hier regent het al de hele dag.

Aartje zei

Heel mooi Nelleke en ik vind het ook erg leuk dat jij het ribbelkarton weer zo mooi verwerkt hebt. Ik kijk uit naar een nieuwe ronde uitdagingen.
Groetjes Aartje

Marfien zei

Leuke kaart, hoeft niet persee voor een man hoor :-)

GerJanne zei

Het is een heel leuke kaart geworden! Mooi met dat stukje ribbelkarton en dat plaatje is erg leuk. Het is zeker gaaf om elkaar uit te dagen. Goed dat jullie doorgaan hoor!
Geniet verder van de vakantie. Volgens mij was vandaag de slechtste dag van de week.

Daphne zei

Het is een heel leuk kaartje geworden.
De sketch is leuk, vind ik, veel op te zien, maar niet te druk.
Mijn moeder en ik zijn ook nog steeds bezig met onze uitdagingen, het is zo leuk om te doen steeds weer.
Wij sturen onze kaartjes naar elkaar op, dat is wat wij vanaf het begin al doen.