Mijn lijst met blogs

maandag 24 juli 2023

Zo trots als een pauw

Voor mijn verjaardag kreeg ik van GerJanne de pauw van MD. Ik ben er heel blij mee, en vond dat ik die niet zo lang zo mocht blijven liggen. Daarom er vorige week eens voor gaan zitten. Het was even zoeken en kijken hoe te doen. Ik begon met de pauw maar om er dan mooi papier bij te zoeken, was een hele klus. Een volgende keer doe ik dan misschien toch wel anders. De pauw is voor een deel gemaakt van glimmend karton wat om een kussensloop zat. Het groen is van een theedoosje. Al met al nog wel een hele klus, al zal het de volgende keer weer heel wat makkelijker gaan. Tekst van Crealies en onderaan een grasrandje met wat bloemetjes.
Meer hoeft er naar mijn idee ook niet op, of ik moet de kaart groter maken. Deze is 13x 13 cm.
Challenges:
Crafty Animals: alles mag, gebruik enendier
Tot woensdag dan ben ik er met een KKT kaart.
Groet, Nelleke 

11 opmerkingen:

Angélique zei

Hij staat er mooi op, de kleuren combineren goed met elkaar.
Die van mij bekijkt de wereld ook nog vanuit de plastic verpakking, te wachten tot hij er met een goede gelegenheid uit mag.

Anoniem zei

Prachtige kaart met de super mooie pauw…hij is echt mooi gelukt hoor en de kleuren zijn heel goed gekozen bij elkaar!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Sarah zei

Hij is prachtig! Ik gaf hem mezelf kado voor mijn verjaardag. Hij moet zijn pakje nog uit 🤪

Daphne zei

Wat leuk!
Echt een trotse pauw.
Je maakte het in mooie kleuren, hij staat dat prachtig te shinnen.
Wel grappig, je grasrandje past mooi bij het gras wat er in het voorjaar was, haha, dat zag er toen ook zo bruin en verdroogd uit.
Nu niet meer, na al die nattigheid van de laatse dagen.

Trijntje zei

Je pauw is prachtig geworden Nelleke. Wat leuk dat je allerlei pspier gerecycled hebt. Hele mooie kaart. Groeten Trijntje

marja kenter zei

Hij is prachtig deze trotse pauw. Wat leuk dat je papier van verpakkingen hebt gebruikt 👍
Fijne dag en liefs

Hermien zei

Prachtig kaartje Nelleke, jammer dat het alleen zo'n klus is werken met stanjes.

Groetjes Hermien

karin zei

Prachtig die pauw, heel mooi kaartje. Je kan ook alles gebruiken van verpakkingen 😉,doosjes van thee, enzovoort.
Groetjes,
Karin

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een prachtige kaart met die trotse pauw Nelleke. Leuk om ook verpakking te recyclen, je magver trots op zijn ;)
Lieve groetjes Miranda

Henriët zei

Mooie kaart met deze trotse pauw. Het is inderdaad even een werkje maar het resultaat mag er zijn.
Groetjes van Henriët

GerJanne zei

Hij is prachtig!! Wat een mooie stans!
Best even een werk denk ik, maar dan heb je ook wat!
Tot morgen!