Mijn lijst met blogs

vrijdag 21 juli 2023

Gefeliciteerd

Er staan nog zoveel kaarten in concepten dat ik nu nog maar een kaartje plaats. Dit kaartje is allang verstuurd naar iemand. Zelf wordt ik vrolijk van deze kaart, dat komt denk ik door de heldere frisse kleuren.
Het papier is van een restant van een workshop van Dora, jaren geleden. De doily is van MD.
Ik hou er erg van om bloemen te maken, dat vind ik 1 van de leukste dingen om te doen. 
Gefeliciteerd is van? Weet ik zo niet.
Challenges:
Hobbyshop Veldmaat: maak een zomerse kaart
Color Throwdown: kleuren pallet
Use Your Stuff: zomer moodboard
Groet, Nelleke 

13 opmerkingen:

GerJanne zei

Hij is zeker heel mooi van kleur! En een leuke layout ook.
Bloemen maken is ook een leuk klusje voor in de vakantie! Ik heb allerlei plannen om met zo weinig mogelijk spullen toch te kunnen hobbyen!

VoormeKaartje zei

Wat een leuke kaart. Zo vrolijk. Een heel fijn weekend.

Sarah zei

Heel vrolijk en mooi!

karin zei

Mooi vrolijk kaartje en een leuke lay-out.
Groetjes,
Karin

bolletjelucky.blogspot.com zei

Leuke frisse kaart en die mooie bloem heb je knap gemaakt Nelleke.
Lieve groetjes Miranda

Kaartenkraam zei

De kleuren zijn inderdaad erg leuk en fris en een mooie bloem heb je er op gemaakt!

groetjes van Ank

Angélique zei

Een heel fleurige kaart, erg leuk!

Diny zei

Wat een leuke kaart met de mooie bloem als blikvanger Nelleke!
Groetjes Diny

Anoniem zei

Prachtige vrolijke kaart Nelleke…mooi gemaakt!
Groetjes
Ellen’s Greetingcards

Marfien zei

leuk om van restjes te maken, zag afgelopen week ook een kerstkaart met deze schets en een tip om bloemen te stansen van wc papier . . .

alma.heijenk@gmail.com zei

nou idd, een hele vrolijke kaart geworden, mooie lay-out ook.
gr Alma

Haven_mom4 zei

Such warm and sunny colors perfect for the mood board challenge at Us Your Stuff

Broni zei

What a pretty floral card! Thanks for playing along with us at CTD this week!