Mijn lijst met blogs

donderdag 27 juli 2023

Witte kat in de auto

Wat ben ik met mijn verjaardag verwend door GerJanne. Ook deze auto kreeg ik van haar. Natuurlijk moest ik deze ook uitproberen en dit is het kaartje geworden. Ik gebruikte het mooie kerstpapier van MD, 1 van mijn lievelingsblokjes. Daarop kwam de mooie auto in het grijs met zilveren accenten. Het poesje, de witte van Thomas achter het stuur en naast hem een kerstboom die hij gekocht heeft.
Ook deze was weer heel erg leuk om te maken.
Die gaan jullie vast wel vaker zien.
Challenges:
Crafty Animals: alles mag als er een dier op zit.
Zo, nu een rondje in huis, morgen de caravan inpakken en zaterdag gaan we een weekje met Thomas kamperen. Warme kleding mee en dan zal het wel goed komen. Nu maar niet teveel naar buiten kijken....wat nu valt, valt zaterdag niet. En ach als het zonnetje schijnt zijn de temperaturen gelijk aangenamer.  We hebben er zin in, toch wel. Wim knapt weer wat op, was ziek de laatste weken. Maandag twijfelde ik echt wel of we wel konden gaan, dat lijkt de goede kant op te gaan.
Op vakantie gaan met Thomas betekend voor ons ook een rustige vakantie, alles gaat in een lagere versnelling en dat is helemaal niet verkeerd.
Groet, Nelleke 

23 opmerkingen:

karin zei

Wat een leuke kaart! Zijn dat allemaal aparte malletjes die poes, kerstboom en auto? Echt enig!
Alvast een fijne vakantie.
Groetjes,
Karin

Henriët zei

Wat een leuke kaart. En met het verhaal er bij wordt hij nog leuker.
Vandaag even door de zure appel heen bijten wat het weer betreft. Na vandaag wordt het weer beter geloof ik. Hier in Zeeland nu ook harde wind en regen.
Groetjes van Henriët

Angela zei

Wat een enige kaart Nelleke; je hebt van de stanzen een schitterend tafereeltje gemaakt!

Inderdaad.... wat vandaag valt kan zaterdag niet vallen.
Fijne vakantie!

groetjes Angela

Jantine zei

Mooie kaart, Nelleke, met die leuke auto! Heel gezellig, dat katje met de kerstboom op weg.
En goed vooruitzicht, een weekje kamperen. Het valt volgens mij meestal wel mee, met het weer.
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Kaartenkraam zei

Leuke kaart, die auto is geweldig en zo leuk met die kat achter het stuur!
Ik duim voor je dat het volgende week beter weer wordt zodat jullie lekker kunnen genieten op de camping.

groetjes van Ank

Caroline Cards zei

Een leuke kaart met mooie auto en grappig om een kat achter het stuur te zetten.
Geniet van de vakantie!
Groetjes, Caroline

Trijntje zei

Wat een superleuke kerstkaart met de kat in de auto.Je bent zeker verwend door GerJanne met deze mooie mallen. Gezellig dat jullie met Thomas op vakantie gaan. De regen kleding zou ik ook niet vergeten…. Een fijne vakantie alvast. Groeten Trijntje

Annemarie en Merit zei

wat een leuk kaartje met die gave auto!!
heel veel plezier op vakantie ...
Gezellig dat je er vandaag bij bent met een kerstkaart .
Groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele vrolijke kerstkaart met die auto rijdende kat. Gelukkig dat Wim wat opgeknapt is net voor de vakantie.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC Nelleke en fijne vakantie gewenst.
Lieve groetjes Miranda dt

Doni High zei

Love the car with the cat driving! Thanks for joining us at Little Red Wagon this week.

Marijke zei

Dat is zeker een mooi cadeau die mooie auto! Daar kan je alle kanten mee op en zo met het poesje erbij ook weer leuk! De boom past er net in en het papier is ook mooi! een topkaartje!
Veel plezier met de caravan, het wordt heus wel weer beter met het weer hoor! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

marja kenter zei

Wij zitten nog steeds op de camping, het is niet koud, dat scheelt maar echt fijn is het ook niet maar we blijven hopen op beter weer.
Wat een leuke kaart heb je weer gemaakt. Super.
Dan nog verdere beterschap wensen voor Wim, hopelijk gaat hij zich steeds wat beter voelen nu en geniet van jullie rustige vakantie
Liefde. Fijne dag nog

Diny zei

Wat een gave kaart heb je gemaakt Nelleke!
Hopelijk wordt het beter weer en hebben jullie een geweldige vakantieweek met Thomas!
Groetjes Diny

Sarah zei

Wat gezellig deze auto met de witte kat. Geniet van de vakantie. Even onthaasten is heel gezond. X

Claudia's kaartjes zei

super leuk je kaartje.
Great card
dees is zo leuk, tof gedaan

Very sweat card.

Kom kijken naar mijn groep:You Tube: Claudia's Kaartjes
Mijn groep: Claudia's Kaartjes - blog
Girlz Creative Christmas
Girlz makes Guyz Cards

Shona Erlenborn zei

So cute! What an awesome way to incorporate the dies into a Christmas card! Thanks so much for joining us over at the Holly and Ivy Challenge.

Celeste Goff zei

Love all of the great die cut images on this adorable winter card! Thank you for sharing with us at SAS4Kids!

GerJanne zei

Ja, ik moet ook echt met de auto aan de slag! Hij ligt ook nog nieuw in de verpakking.
Fijn dat Wim weer wat opknapt en jullie toch op vakantie kunnen gaan. Zou voor thomas ook we een tegenvaller zijn, denk ik.
Je kaart is erg leuk!!

GerJanne zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Angélique zei

Wat een leuke kerstkaart, die is vast voor Thomas, omdat je zijn katje nagemaakt hebt en hij dol op auto's is (als ik het goed onthouden heb).
Fijne vakantie, gelukkig maar dat Wim genoeg opgeknapt is.

Aartje zei

Wat ben je verwend door GerJanne. En je kaart is geweldig. Superleuk gecombineerd met elkaar.
Fijn dat de vakantie toch door kan gaan. Ik hoop dat het toch wat droog blijft.
Groetjes Aartje

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke tafereeltje met de auto en de poes achter het stuur
gezellig dat je meedoet met onze challenge bij the holly and hte ivy christmas
groetjes Ellen DT H&I

Sybrina K zei

What a fun card, Nelleke! I just love the texture and dimension... as well as your great color choices. Thanks so much for sharing with us Send a Smile 4 Kids.