Mijn lijst met blogs

donderdag 6 juli 2023

Prettige Kerstdagen


Vandaag kaartjes die anders dan anders zijn. Deze kaartjes heb ik gemaakt samen met Thomas. Tijdens corona heeft hij heel veel met strijkkralen gewerkt, er hing een hele rij in zijn kamer. 
De laatste tijd was hij vooral  met sierprikken bezig. Soms heeft hij ze op en gaat dan wat anders doen bv kleuren en de laatste weken begon hij weer met de strijkkralen, die ook binnen bereik liggen.
Vrijdag heb ik heel wat figuurtjes gestreken bij hem neergelegd. De kerstfiguurtjes nam ik mee.
Echter toen we hem zondag ophaalden moesten alle figuurtjes mee naar huis.
Gisteren en vandaag heb ik er kaartjes van gemaakt en vaak is het ook verrassend hoe ze worden. 
Wij, Lieke en ik genieten vooral ook hoe hij met de kleuren bezig is.
Hier dus de kaartjes. De achtergrondjes lagen al klaar, Ik stempel eerst de tekst en plak dan het figuurtje op de kaart.
Wat glitters en meer is niet nodig vind ik zelf.
Challenge:
De ster kreeg nog een zilveren strikje. Ik vind wel dat ik bij deze kaarten Nederlandse teksten moet gebruiken. Al heeft het laatste kaartje dat niet.
De ronde vorm heb ik als kerstbal verwerkt. hierbij heb ik een stans gebruikt van de Action voor het "sneeuweffect" Die lag er al heel lang en gebruikte ik nooit. Ik vond het lastig hoe deze stans te verwerken en heb als voorbeeld Irenes kerstkaart gepakt om het idee.
Daarom een reepje ander papier onderaan met een tekst die toevallig zo paste . Deze 3x gestanst voor wat meer body.
Hier nog even de 3 kaartjes op een rij. De 
Ik hoop dat jullie deze kaartjes waarderen. Ze zijn dus echt met een verhaal.
De overige gaan zijn weg ook wel vinden, de eersten gaan binnen kort op de bus.
Groetjes, Nelleke 
 

12 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een teamwork en het levert mooie, originele kerstkaarten op Nelleke. Thomas heeft een mooi kleurgevoel en zo te zien aan de werkjes ook veel geduld. Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Diny zei

Wat ontzettend leuk dat Thomas hier aan heeft gewerkt Nelleke....natuurlijk waarderen we dat....ik vind het heel mooi!
Groetjes Diny

Trijntje zei

Thomas heeft een mooie boom ,ster en bal gemaakt van de pixels. En jij hebt er hele leuke kaarten mee gemaakt. Een mooi samenspel van julllie. Thomas heeft mooie kleurtjes gebruikt. Ze zijn alle drie erg mooi geworden. Fijn dat hij zo lekker crea bea bezig is. En jij er kaarten mee kan maken. Groeten Trijntje

Annemarie en Merit zei

Toch geweldig dat moeder en zoon samen deze (collectors items) prachtige kerstkaarten maken..
heel leuk gedaan

Leuk dat je meedoet met de uitdaging bij 52WTC.
Fijne dag lieve groetjes Annemarie en Merit.

!neke zei

Super gaaf verwerkt !!!!!
Mooie samenwerking !!!
Groeten Ineke
DT52WTC

Angélique zei

Ik vind deze kaarten geweldig! Thomas heeft de figuren heel mooi gemaakt, jij hebt er mooie kaarten van gemaakt, perfect teamwork tussen moeder en zoon. De kleuren zijn heel goed gekozen door Thomas. En zo kan hij mooi zijn zelfgemaakte kerstkaarten sturen. Het is wel duidelijk dat hij en zijn zus de creativiteit niet van een vreemde hebben.

Henriët zei

Zo leuk dat jij met het prikwerk en de strijkkralen van Thomas ook kerstkaarten maakt. Het zijn mooie, vrolijke kaarten geworden.
Groetjes van Henriët

Aartje zei

Wat een leuke serie, echt teamwork van Thomas en jou. Thomas weet inderdaad mooie kleuren met elkaar te combineren.
Groetjes Aartje

Nancy Soetaert zei

mooie kaarten met Thomas' strijkparelkunst, lekker kleurrijk, ik vind ze heel tof!
groetjes
Nancy 52WTC

Anoniem zei

Geweldig dat Thomas zo heeft meegewerkt voor jouw kerstkaartjes…jullie zijn idd een goed team hoor en hij heeft mooie kleurtjes bij elkaar gezocht…top!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

GerJanne zei

Zooo... dat is leuk zeg! Thomas heeft echt een leuke hobby. EN jij hebt er leuke kaartjes mee gemaakt! Zo mooi van kleur!

Jantine zei

Heel gaaf, hoe jij Thomas' werk weer tot mooie kaarten maakt. Hij gebruikt leuke kleuren en maakt mooie dingen. En jij vervolgens ook weer!
Bedankt voor het meedoen met onze uitdaging bij 52WTC, Nelleke.
Groetjes
Jantine DT 52WTC