Mijn lijst met blogs

woensdag 10 januari 2024

10 januari kmp

De tijd vliegt: het is vandaag alweer 10 januari en dat is de start van een nieuwe uitdaging bij Kleuren met potloden. Zoals altijd is de uitdaging alles mag. Het enige wat we vragen is dat er met potloden gekleurd wordt.
Voor deze kaart koos ik voor het schattige uiltje van Last Minute Manda: whoo loves yoy.
De gebruikte potloden zijn van soft derwent, en ik gebruikte de volgende kleuren:
720-110-030-010-050-460-450-220-500-540-160
Daarna gebruikte ik papier van Studio light om er een kaartje van te maken. Madeliefjes mochten erbij en dit alles geeft een wat voorjaarsachtige uitstraling. De cirkel is een borduurring, welke ik van Irene kreeg.
Er zat ook een borduur stans bij, maar daar zijn de gaten erg groot van. Maar zei Irene, je kan dit ook zo gebruiken en dat heb ik gedaan, en geeft een best leuk effect.
Wij hopen natuurlijk dat jullie weer mee gaan doen en daardoor wat vaker de kleurpotloden gaan pakken.
Een fijne dag en tot morgen!
Groet, Nelleke  

5 opmerkingen:

alma.heijenk@gmail.com zei

mooie kaart en mooi gekleurd, al een beetje voorjaar op je kaart.
groetjes Alma

Elle-Jeanne zei

Prachtige kaart Nelleke.
Mooi ingekleurd de digi.
Groetjes Elle-Jeanne

marja kenter zei

Leuke kaart, ik kreeg inderdaad meteen een voorjaars gevoel toen ik hem zag. Zo fleurig en vrolijk.
Fijne avond en liefs

GerJanne zei

Oh wat leuk! Ik heb een digi gekregen die erop lijkt maar toch anders is. Ik mag namelijk gastdesigner zijn ;-)
En kreeg je de borduurring van Irene? Klopt het dat de gaatjes te groot zijn? Of kun je dan meerdere draadjes nemen?

Angélique zei

Wat een fleurige kaart heb je gemaakt als voorbeeld voor de nieuwe challenge, leuk!